« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان لنده از طرح های اقتصادی بخش موگرمون بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صمیمی مدیرکل کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان لنده  از طرح های اقتصادی بخش موگرمون بازدید کردند.


موسوی فرماندار لنده در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت:طرح های اقتصادی دراین حوزه ازنظر اشتغال مستقیم وغیر مستقیم وجذب سرمایه باعث رونق گردشگری وتوانمندسازی خانواده ها درزمینه درآمدزایی شده و درصورت حمایت سرمایه گذار بازدهی و خروجی خوبی را برای منطقه خواهد داشت .


صمیمی مدیرکل کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز برتوسعه این طرح ها وحمایت همه جانبه درراستای رونق تولید واشتغال تاکید داشت وگفت باهمه توان از طرح های اقتصادی حمایت می کنیم.


به گزارش آوای رودکوف ؛منطقه گردشگری موگرمون با وجود رودخانه جن و چشمه ساران آن  ظرفیت و زیر ساخت لازم برای اجرای طرح های گردشگری را دارد.


این طرح‌های گردشگری با وجود منابع آب و چشم اندازهای طبیعی می تواند بیش از این زمینه حضور گردشگران را فراهم نماید که می طلبد مسولان شهرستانی و استانی و حتی مردم نسبت به جذب سرمایه گذار و توسعه این منطقه تلاش مضائفی بعمل آورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین