« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اردبیل، خبر داد:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، گفت: براساس مصوبه شورای جنگل و با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پارک جنگلی ۱۰۰ هکتاری در استان اردبیل احداث می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، شهامت هدایت در اردبیل، جنگل فندقلوی استان اردبیل را جزو نواحی هیرکانی دانست و اظهار داشت: در کشور ما 5 ناحیه رویشی و جنگل وجود دارد که از این نواحی ناحیه ایرانی-تورانی، هیرکانی و ارسباران در استان اردبیل قرار دارد و جنگل فندقلوی استان اردبیل نیز جزو نواحی هیرکانی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه در منطقه فندقلو 50 هکتار جنگل زیبا وجود دارد افزود: جنگل فندقلو تنها محل در کشور است که جنگل‌های آن در حال افزایش و تکثیر بوده به طوری که در این منطقه 50 هکتار جنگل بکر و بی‌نظیر را شاهد هستیم که کوچکترین قطع درخت و تخریبی در این منطقه رخ نداده است.
هدایت از احداث پارک جنگلی 100 هکتاری در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: براساس مصوبه شورای جنگل و با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران پارک جنگلی 100 هکتاری در استان اردبیل احداث می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه جنگل‌ها در استان اردبیل بیان کرد: تاکنون اقدامات خوب و تاثیرگذاری در راستای توسعه جنگل‌ها در استان اردبیل انجام شده است به‌طوری که فقط در جنگل‌های فندقلو 180 هزار اصله نهال تولید کرده‌ایم.

او با تاکید بر اینکه ما برای نخستین بار اقدام به تولید نهال‌های گلدانی در استان اردبیل کردیم، اظهار کرد: ما برای نخستین بار اقدام به تولید نهال‌های گلدانی در استان اردبیل کردیم و آنها را وارد عرصه تولید در سطح کشور کرده‌ایم همچنین در کنار آن 2 هزار و 100 اصله نهال نیز به صورت رایگان در اخیار مردم قرار داده‌ایم.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: