« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کهگیلویه و بویراحمد
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: به همت این نهاد و راهبر شغلی گیاهان دارویی کلاس آموزشی با حضور بیش از 50 مددجوی کمیته امداد این اداره در منطقه تنگ سرخ برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،  مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: دوره آموزش اولیه کاشت گیاهان دارویی با همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج و عزیز الله جعفری راهبر شغلی گیاهان دارویی با شرکت بیش از 50 نفر از مددجویان منطقه تنگ سرخ شهرستان بویراحمد برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان با ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است، افزود: کشت گیاهان دارویی باهدف ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی، ارتقاء توان مالی و اقتصادی کشاورزان و مدیریت مصرف منابع آبی در دستور کار قرار دارد.

حیدری تصریح کرد: مددجویانی که تمایل به کاشت گیاهان دارویی داشته باشند می‌توانند به کمیته امداد مراجعه و با ارائه درخواست کتبی مبلغ پنج تا 50 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: