« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۶۳
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
پایگاه خبری آوای رودکوف
هرجه می خواهی دل تنگت بگو
پایگاه خبری آوای رودکوف با افتخار صدای مردم شهرستان لنده را از این طریق منتشر خواهد نمود.شما می توانید در بخش نظرات بینندگان (پایین همین صفحه)نکته نظرات ؛انتقادات ؛پیشنهادات و یا حرف دل خود را در هر زمینه ای جهت انتشار برای ما ارسال نمایید.ما هم قول می دهیم نظرات مردم را بدون از هیچگونه سانسوری منتشر نماییم .


توضیحات:در قسمت «نظرات بینندگان» شما مختار هستید که نام و ایمیل خود را ثبت نمایید و در صورتی که مایل نباشید نیازی به ثبت آنها نیست کافیست متن مورد نظر را نوشته و دکمه ارسال را فشار دهید.

ضمنا از همین طریق نیز می توانید سوژه های خبری خود را جهت انتشار برای ما ارسال نمایید.

این پست ثابت خواهد بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
سلام
همین امروز عصر 4 بار برق شهر قطع و وصل شد و خساراتی زیادی به لوازم برقی خانه ها در این شرایط سخت اقتصادی زده شد.لطفا صدای مرا به مسولان برق برسانید.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
تا چند سال قبل تعداد درختان داخل شهر به تعداد انگشتان دست من هم نمی رسید اما شهرداری محترم طی چند سال گذشته اقدام به کاشت درخت در این شهر نمود که حقیقتا اقدامی قابل تقدیر هست اما از شهرداری فعلی درخواست می کنیم به موقع به این درختان اب بدهند تا توی این گرمای شدید خشک نشوند.
ولی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
روستای چلی در منطقه عالی طیب بعد از 40 سال از عمر با برکت این انقلاب هنوز فاقد جاده می باشد این روستا بقول فرماندار سابق می تواند یک قطب گردشگری - دامداری و کشاورزی برای شهرستان لنده باشد از اقای فرماندار و مسولان راه انتظار داریم نسبت به احداث جاده این روستا اقدام نمایند.
هاشمی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
انطور که می گویند جنگ اینده جنگ آب است لذا از نماینده مردم و مسولان مربوطه می خواهیم که ما قید اب سد کوثر را می زنیم شما هم قید اب مارون ایدنک را بزنید نه اب شهرمان را ببرید و نه ابی از سد کوثر به ما بدهید.اغاجان بیایید از خیر این دو پروژه بگذرید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
ورودی شهر لنده مناسب نیست.ورودی هر شهر پیشانی ان شهر است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
لنده به کمپ اعتیاد نیاز دارد از رئیس بهزیستی درخواست داریم سریعا اقدام کنند و امروز و فردا نکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
انتصاب جناب آقای اتابک را به سمت فرمانداری کهگیلویه تبریک عرض میکنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
هیچ اداره ای تو این شهر کارشو درست انجام نمیده و از همشون بدتر شهرداری.نبودن شهرداری نفعش برا مردم بیشتره تا بودنش.معلوم نیس بودجه شهر کجاها هزینه میشه .................
و بعد از شهرداری آموزش و پرورش سیاسی ترین اداره شهره.انتخاب مدیران و معلمان طبق جناح سیاسی هست و هیچ گونه شایسته سالاری نیست معلم با زبون خودش میگه من بلد نیستم این درس و این پایه رو تدریس کنم آموزش و پرورش میگن باید تدریس کنی!!!!سرعت گیرای غیر مجاز که نگوووووو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
بیان و مثل بقیه شهرا برای عملکرد شورا و شهرداری بازرس بفرستن .....
محمد صادق کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد صادق کریمی:
جناب اقای مهندس سیدامین الله شفاهی
پس ازسلام وعرض ادب واحترام وتحیت وشادباش به خاطر انتخاب شایسته جنابعالی از سوی فرماندارمحترم شهرستان لنده جناب مهندس موسوی بعنوان معاونت فرمانداری.
شایسته است مامردم برخودمان افتخارکنیم که یکی از پاک دست ترین ومتدین ترین جوانان مان مورد اعتمادنماینده سیاسی دولت قرارگرفته وظایف مدیریتی سنگین تری بر دوش شما گذاشته شده وقطعاباشناختی که مردم ازشمادارندازعهده این کاربزرگ باسرافرازی وافتخاربیرون خواهیدامد.
هرچندمی دانم فرماندارمحترم نیتش از انتخاب شما به عنوان معاونت پیشرفت وخواسته های دغدغه مندانه و دلسوزانه خودبرحل مشکلات شهرستان بوده است ومی شودباهمدلی وهمکاری مجدانه شمابامردم ودستگاه های اجرایی برون رفت حقیقی لنده را بن بست در اذهان عمومی تداعی کرد.
چندنکته رابرحسب وظیفه شهروندی خدمت شما عرض خواهم کرد.
۱.جلوگیری و برخوردقاطع وبدون ملاحظه بامدیرانی که ازامکانات دولتی دروقت غیراداری ازقبیل ماشینهای پلاک قرمز.در دوره معاونت قبلی جناب اقای حسن پور گامهای برداشته شده بود.امیداست قدمهای بعدی راشماباشجاعت تمام برداریدوخواست حقیقی مردم را بر اورده کنیدانشالله.
۲.توجه اقبال به زیرساختهای جاده ای در مناطق روستایی.
۳.کنترل ونظارت کامل بربازارافسارگسیخته شهر که دل مردم رابه نوعی بدرداورده است.
۴.تلاش برای برپایی بازاری درشهرکه قدرت خریدمردم افزایش یابد(جمعه بازار)هرچندوظیفه دیگرنهاده هاست امابرای شروع کارشما سازنده است.
۵.دربحث گردشگری متاسفانه شهرستان لنده جز عقب مانده ترین و صلابت تمام بگوییم اخرین رده در جذب گردشگر وتوریست می باشد.وبابسترسازی فضاوساحل رودخانه مارون درایدنک و موگرمون .راه اندازی سایت گلایداتورکه شروع ان دردوره دکترکریمی فرماندارسابق بوده ومی توان از این طریق گردشگران ملی وبین المللی به این دیارخسته وپرامید کشاند و منبع وسرچشمه ای برای درامد زایی شهرستان ایجادکرد.وتوجه ویژه به مناطق سردسیری که جلوه ای از طبیعت بکر ودست نخورده ایران زمین می باشند
باعنایتی جدی به توسعه راه وبرق و امکانات رفاهی مناسب.
۶.بحث طرحهای نیمه تمام ازجمله فرهنگ سرای لنده،مدارس دم تنگ وسراسیاب،روکش اسفالت لنده به ایدنک ولنده به قیام .ساختمان فرمانداری که حدود۶سال است دربلاتکلیفی مانده.ساختمان نیمه کاره دانشگاه پیام نوروووووو.
۷.درپایان ازمدیران بومی وغیربومی که حاضرنیستندخانه خود رابه لنده بیاوردندبخواهیدبرای عزت مردم به این کارتن دهند.اگربناباشدپول مدیریتی درلنده خوب باشدبایداز تمامی امکانات موجود درلنده هم استفاده کنند واگرکمبودی باشدباید از این کمبودهای خانوادهای انهادرجریان باشد.امیداست باتلاش شما امام جمعه محترم وفرمانداراین کارصورت گیرد تادرد و رنج و الامی که مردم به انهاگرفتارند را درک کنند.موفق وسربلند وپیروزباشید
شهروند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
بلند پروازیهای پرواز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی لنده یعنی شیون بر مزار قبری خالی از مرده . برای ایشان متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
نماینده مردم هیچ کاری برای لنده انجام نداد فقط حرف می زند و وعده می دهد.....
محمد صادق کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
محمد صادق کریمی:نخبگان ادب وسخن خواهشابه این دو واژه
کاهش امار ازدواج
افزایش امارطلاق
چطورکسی فکری بحال این موضوعات که فرهنگ جامعه ما راهدف قرار داده وخیلی ازخانواده هاگرفتار این دوپدیده شوم شده اند را نمیکنند.
دوستان استدعادارم به این موضوعات خوب تامل کنید و راهکارهایتان را ارائه دهید تابامدیران وبزرگان شهرمان از گسترش بی رویه این شیوه های ننگ جلو گیری گردد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
امروز در مصلی نماز جمعه میز خدمت برپا شد خدا کند مشکلات مردم حل شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
در حوزه بهداشت و درمان و ورزش و جوانان شاهد تحرک خوبی هستیم که اگر چه تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم اما تحرک در این دو حوزه قابل ستایش است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
محمد صادق کریمی:
باسلام خدمت امام جمعه محترم حاج اقامحمودی.
چندنکته را لازم می دانم بعنوان یک شهروندخدمت شماعرض کنم.ومی دانم دغدغه شماهم می باشد.ولی بایدبااراده قوی وپشتکارویکدلی این مواردپیگیری کنیم.
۱.التماس میکنم در بحث بهادادن به جوانان و دغدغه های برحقشان از تمام توان و قدرت معنویت استفاده کنید.
۲.ازمدیران ومسوولین بخواهیددر ادارات با روی خوش وگشاده از ارباب ورجوع برخوردشوند وبحث نامها وقومیتهارالحاظ نکنند.
۳.پیگیری وضعیت جوانان بویژه دومقوله خطرناک وخانمان سوز کاهش ازدواج وافزایش طلاق.ودلایل بروزچنین مخربه های فرهنگی از دیدگاه مجریان قانون.
۴.چراتاکنون شورا وشهرداری نتوانستنددرنمازجمعه ومکانی دیگراز عملکرد وبرنامه های خود دفاع یاگزارش بدهند.
۵.ایا از وضعیت فرهنگی موجود درفضای شهررضایت دارید.؟اگرنه خواهشا مدیران مربوطه راپای کاربکشانیدوعلت قصورشان رابررسی کنید.
۶.جلوگیری ازاموال بیت المال توسط مدیران ادارات ونهادهای مردمی و دولتی.
۷.ملزم کردن وتسریع دربحث امورات شهری ازقبیل توجه به فضای سبز،پارکها،کوچه ها،خیابانها،روشنی معابر،نصب تابلوهای بزرگ شهری،نصب وسایل شادی افرین درپارکها ازقبیل تلویزیون،میزپینگ پونگ ،رنگ امیزی در ودیوارهای .
شهر باطراحی های زیبابه جای تبلیغات کریه دیگران،گلگاری میادین وبلوارهای شهر،راه اندازی بازارچه محلی بعنوان جمعه بازار ووووووو.
۸.درخواست ازمدیران برای حضورمداوم درنمازجمعه برای پاسخگوی سوالات مردمی.
۹.دعوت ازمدیران کل استانی برای بررسی مشکلات مردم درشهرستان.
۱۰.دعوت ازجوانان مطالبه گرودغدغه مندشهرستان برای بیان مشلاک درخطبه های نمازجمعه.
۱۱.بحث عفاف وحجاب .و معایب ومزایا انان توسط ادارات مربوطه وتشکیل کارگروهی باحضورمعتمدین وریش سفیدان.
۱۲.ملزم کردن مدیرانی که هنوز خانه خود رابه لنده نیاورده اندچه بومی وچه غیربومی برای درک مشکلات عدیده موجود درشهر ومنطقه.
۱۳.نظارت مستمر وپیگیرادارات ونهادها برای تنظیم باراز .
۱۴.عدم انتن دهی مناسب در روستاها ومحروم بودن از اینترنت پایدار.
۱۵.رعایت حقوق شهروندی ازسوی مردم ومسوولین.
۱۶.بیان مشکلات مردم وشهر درخطبه های نمازجمعه باصلابت وتندی وگرفتن حق مردم از انان.
۱۷.برخوردونهیب دادن به کسانی که مطالبه گری جوانان را غرض ورزی بامسوولین ومی دانند.۱۸.رعایت حق مردم داری درخطبه ها و کوتاه کردن مطالب وبرنامه ها که خدایاناکرده باعث رنجش وازارنشود.
۱۹.ورود جوانان برای بررسی مراحل گام دوم انقلاب وبسترسازی مناسب برای این مهم.
۲۰.اماده سازی روحی ومعنوی مردم برای ماه های محرم وصفروجلوگیری از کارهای که بعضا باعث کمرنگ جلوه دادن حرمتشان گردد.ازقبیل افراط وتفریط ونذورات وووووو.
درضمن بنده تاحال چندین بارخدمت شماوحضوری این موارد رابیان کردم وهدف روشنی افکارعمومی است که مطالبه گری ماودیگردوستان ازقبیل اخش ها،فتحی ها،افتخارها،محتشم هااز روی غرض ورزی باکسی نیست بلکه پیشرفت وتعالی شهرمان است پیروز وسربلندباشید
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
0
0
بوی تعفن انتصابهای ‌احمد زاده استان را برداشت چرا کسی در دولت رئیسی پاسخگو نیست ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین