« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵
طنز / وحید حاج سعیدی
بدون تعارف میزان فروش خودروهای تولید داخل به ویژه پراید با هیچ خودرویی در دنیا قابل مقایسه نیست تا جایی که عده ای این آمار ها را قابل ثبت در کتاب گینس می دانند!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:صنعت خودروسازی کشور را می توان یکی از موفق ترین، پویا ترین و با نشاط ترین صنایع داخلی نامید چرا که صدای بشکن بشکن مدیران آن در مدت کوتاهی که سایت را باز و بسته می کنند، خواب و آرام را از همسایگان ربوده است! اما خواب ناز و آرام همین صنعت گاهی با اظهار نظر برخی مدیران کشور پریشان می شود که جای شگفتی دارد! مشت نمونه خروار اظهار نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت که فرموده اند: «پراید در دوران خود جوان رعنایی بود که اکنون از پا افتاده است که جای خود را به خودروی جوان و رعنای دیگری خواهد داد. اما قابل توجه است که در همین چند روز آشفتگی بازار پول، حدود ٤٠٠٠ دستگاه در فاصله زمانی سه ساعته خریداری شد که رقمی معادل ٢٥٠ میلیارد تومان بود و این رقم از سوی مردم پرداخت شده و خرید کارتکسی هم نبوده است؛ بلکه خرید قطعی و با کارت شهروندی صورت گرفته است.» ملاحظه فرمودید... حقیقتاً با شنیدن این جملات قلب ما شکست چه برسد به پراید و اعوان و انصار پراید... برادر من وقتی خودرویی در فاصله زمانی سه ساعت 250 میلیارد فروش می کند( آن هم با کارت بانکی شهروندی و خدای ناکرده دزدی و پول شویی در کار نبوده)، به این معناست که مردم خودروشناس هستند و اینکه بخواهیم جای آن را خودروی جوان و رعنای دیگری پر کنیم، حقیقتاً بی انصافی و اجحاف در صنعت خودروسازی است!

چرا که از قدیم و ندیم گفته اند فرزانگی در پیری است. به عقیده بنده حالا که پراید پیر شده است تازه باید از تجارب و عشق جوانی این «کهنه خودرو» و «پیر پراید سایپا» در پیرانه سر الگو بگیریم و آنها را آویزه گوش قرار دهیم و حتی در صنایع دیگر به کار گیریم! به قول شاعر پراید سوار« پراید را بود روز پیری امید» و باقی داستان ...


با این تفاصیل از بقچه پیشنهادی در خصوص استفاده از رویکرد تولید چنین خودروهای پرفروش رونمایی می شود علی برکه الله:

الف) انتقال تکنولوژی مدیریت فروش

بدون تعارف میزان فروش خودروهای تولید داخل به ویژه پراید با هیچ خودرویی در دنیا قابل مقایسه نیست تا جایی که عده ای این آمار ها را قابل ثبت در کتاب گینس می دانند. به هرحال فروش 4000 دستگاه در سه ساعت آن هم به صورت قطعی رقم کمی نیست و شما در این مدت جدید ترین فیلم ها و کتاب های دنیا را نیز نمی توانید بفروشید چه برسد به خودرو... فلذا توصیه می شود تهاتری مدیریت فروش این صنعت را با سایر صنایع خودروسازان بزرگ جهان مبادله کنیم. مثلاً مجوز راه اندازی ساخت بنز SLS AMG را بگیریم و بخشی از تکنولوژی مدیریت فروش را به بنز آموزش بدهیم!

ب) الگو برداری از سایر صنایع

بدون تردید نقش عامل انسانی در تصادفات زمینی، هوایی و بحری انکار ناپذیر است. چطور در صنعت هوایی تمام قصور را با همه مخلفات گردن شکسته خلبان می اندازیم و صدایی از خلبان شنیده نمی شود، پیشنهاد می شود در خصوص تصادفات خودروی پراید هم، قصور را گردن رانندگان نگون بخت و بی احتیاطی این جماعت بیاندازیم. با این رویکرد و رفع اتهام از کشتار دسته جمعی مردم توسط این خودرو ، حالا حالا ها پرچم پراید برافراشته خواهند ماند و دوران پیری و سالمندی با نشاطی خواهد داشت!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: