« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیشترین آمار طلاق در بین کارمندان و مهم‌ترین عامل طلاق در استان ما دخالت والدین است که شامل 27 درصد طلاق‌های استان می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی فتح میرمحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: بررسی‌ آمار طلاق از سال 85 تا 97 در این استان روند افزایشی را نشان می‌دهد و در واقع نرخ طلاق به ازدواج در 3.13 درصد است.

وی از کاهش 5 درصدی ازدواج در سال 97 نسبت به سال 85 خبر داد و افزود: در سال 85 در مجموع 7 هزار و 24 مورد واقعه ازدواج در شهرستان‌های مختلف این استان ثبت شد که این آمار در سال 97 به 6 هزار و 344 مورد رسید.

میرمحمدی با اشاره به شناسایی 12 هزار معتاد در شهرستان‌های 8 گانه این استان، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده آمار مردان معتاد نسبت به زنان بسیار بیشتر است و در مجموع تعداد کمی از این آمار مربوط به زنان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی گلایه کرد و ادامه داد: برخی مدیران در این زمینه عزمی ندارند و در واقع این مسائل برای آنان محلی از اعراب ندارد.

میرمحمدی با بیان اینکه وضعیت این استان به لحاظ آسیب‌های اجتماعی مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: البته در زمینه چهار آسیب طلاق، اعتیاد، خودکشی و حاشیه ‌نشینی وضعیت حادی نداریم.

  وی با تشریح اقدامات انجام شده در راستای کاهش طلاق تصریح کرد: کمیته‌ای با هدف شناسایی کامل عوامل طلاق در استان تشکیل شده که طبق بررسی‌های انجام شده 50 درصد طلاق‌ها به دلیل اختلاف فرهنگی و عقیدتی زوجین و خانواده‌های آنان است.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه کمتر از 3 درصد طلاق‌ها به دلیل بیکاری و فقر است، گفت: بیشترین آمار طلاق در بین کارمندان و مهم‌ترین عامل طلاق در استان ما دخالت والدین است که شامل 27 درصد طلاق‌های استان می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین