« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است.


وی اعتبار هزینه شده در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان را پنج میلیارد و 417 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از این مبلغ پنج میلیارد و 300 میلیون تومان با اعتبارات بانکی و 117 میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی به مددجویان پرداخت‌شده است.

حیدری با اشاره به اینکه بیشتر طرح‌های اجراشده مددجویان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی است، یادآور شد:در سال گذشته 339 طرح اشتغال بااعتبار هشت میلیارد و 553 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج شناسایی استعدادها، مشاوره‌ شغلی، آموزش مهارت‌های شغلی، تمهیدات بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال را از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد اعلام کرد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در موفقیت و پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد بسیار مؤثر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: