« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :دستگاههای مختلف اجرایی نظیر شهرداریها باید برای توسعه و رشد هر چه بیشتر ، نگاه مهربانتری به ورزش و به ویژه ورزش حر فه ای داشته باشند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :دستگاههای مختلف اجرایی نظیر شهرداریها باید برای توسعه و رشد هر چه بیشتر ، نگاه مهربانتری به ورزش و به ویژه ورزش حر فه ای داشته باشند.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حمایت های استاندار و معاونین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و کارکنان ،معاونین و روسای هیات های استانی و شهرستانی ،خواستار اتحاد ،همدلی و صمیمیت برای رسیدن به موفقیت و ارتقاء ورزش کهگیلویه وبویراحمد شد. علوی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اینکه ورزش جایگاهی برای رسیدن به آرامش است افزود : در جوامع متمدن و توسعه یافته ورزش یک نیاز اجتماعی برای هر جامعه ای تلقی می شود و در سه سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان و همچنین معاونین و کارکنان این اداره به ساخت و توسعه اماکن ورزشی توجه ویژه ای شده است که این نوع پیشرفت در زیرساختها بطور یقین سطح قهرمانی و کسب مدال را هم دراستان افزایش داده است .

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اینکه دستگاههای مسئول و درآمدزا باید نگاه مهربانتری به ورزش استان داشته باشند گفت : هر ورزشکاری می تواند درب یک زندان را ببندد و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش دهد و تا زمانیکه این مسئولیت را به عهده دارم بیشترین نگاهم به سوی جوانان می باشد و توجه بیشتری شهرستانها خواهیم داشت زیرا مدیون جامعه ورزش هستم و در کنار همه زحمت کشان ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد امیدوارم این ظرفیت با ارزش را به همکاری و مشورت به منصه ظهور برسانیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: