« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
جهان
وزیر امورخارجه قطر وضعیت بوجود آمده میان ایران و آمریکا را یک بن بست توصیف کرد و گفت که تهران با وجود تحریم‌ها پای میز مذاکره با واشنگتن نمی‌آید.
به گزارش آوای رودکوف، محمد بن عبدالرحمان آل ثانی در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست درباره سفر اخیر امیر قطر به واشنگتن گفت که او در دیدارش با رئیس جمهور آمریکا دیگر پیشنهاد میانجی‌گری میان تهران و واشنگتن را مطرح نکرده است، زیرا کاخ سفید نشان داده است که باور دارد تحریم‌های سخت‌تر ایران را وادار به مذاکره می‌کند.

اخبار سیاسی- وی تصریح کرد: آن‌چه ما از آمریکایی‌ها فهمیدیم این است که به دنبال جنگ با ایران نیستند. آن‌ها، تحریم‌ها را برای آوردن ایران پای میز مذاکره مفید می‌دانند.

محمد آل ثانی همچنین وضعیت بوجود آمده پیرامون ایران را یک بن بست توصیف و خاطرنشان کرد: تهران باوجود این تحریم‌ها نمی‌تواند بر سر میز مذاکره بیاید.

وزیر امورخارجه قطر افزود: دولت آمریکا بهار سال گذشته پیشنهاد امیر قطر برای میانجی‌گری میان تهران و واشنگتن را نپذیرفت و اکنون دوحه در تلاش است تا به وضوح به آمریکا بگوید که ما نمی‌توانیم از عهده هیچ جنگی میان هم‌پیمان و همسایه خود بربیائیم.

امیر قطر روز سه شنبه در کاخ سفید با رئیس جمهور آمریکا دیدار و بنا بر اعلام وزیر امورخارجه قطر دو طرف در این دیدار درباره مسائل دو جانبه گفت‌وگو کردند./ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: