« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
700مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد در سه ماهه سال جاری از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم روز دختران با حضور رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، مدیرکل امور بانوان استانداری و با شرکت 70 نفر از زنان و دختران تحت حمایت این اداره به مناست روز دختر و دهه کرامت در کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار شد.


مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این گردهمایی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 27 برنامه آموزشی برای مددجویان این اداره اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه 700 نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از جمله زوج های جوان، دانش آموزان و مستعدین اشتغال در دوره های آموزشی برگزار شده این اداره شرکت کرده اند، افزود: وظیفه کمیته امداد تنها کمک مادی به نیازمندان نیست و یکی از اساسی ترین برنامه‌های این نهاد ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برای خانواده های مددجو است.

حیدری با اشاره به اینکه آموزش های مددجویان با هدف جلوگیری از اعتیاد، طلاق و سایر آسیب های اجتماعی، مهارت های زندگی، اخلاق اسلامی و اخلاق کسب و کار است، تصریح کرد: درخصوص تکریم ارباب رجوع، بالابردن آستانه تحمل و کلاس های معنوی و مذهبی 400 نفر ساعت برای مددجویان این نهاد برگزار شده است.

آذر صفایی نیا مدیرکل امور بانوان استانداری نیز در این گردهمایی ضمن تبریک دهه کرامت، از خدمات مؤثر و کاربردی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در خصوص رسیدگی به امور نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

صفایی نیا به خصوصیات یک بانوی اسلامی و ایرانی اشاره کرد و گفت: یک زن مسلمان باید با الگوپذیری از بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و دختران با الگوپذیری از حضرت فاطمه معصومه(س) با صبر و شکیبایی و تلاش و کوشش زندگی خود را به نحو مطلوب مدیریت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: