« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
صبح امروز؛
فرماندار لنده صبح امروز جمعه 14 تیر از حوزه های امتحانی کنکور سراسری بازدید و از نزدیک در جریان نحوه برگزاری این آزمون قرار گرفت .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار لنده صبح روز جمعه  از حوزه امتحانی کنکور سراسری دانشگاه بازدید و از نزدیک نحوه برگزاری آزمون را مورد بررسی قرار داد.


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده  که در این بازدید فرماندار  را همراهی می کرد  از  رقابت تعداد ۵۱۱ داوطلب در رشته تجربی، ۵۵ داوطلب در رشته علوم ریاضی،۳۳ داوطلب در رشته هنر، ۴۹ داوطلب در رشته زبان خارجه و ۲۲۸ داوطلب در رشته علوم انسانی در سال 1398 در شهرستان لنده خبر داد.


علی جاویدان اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان لنده همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگانهای شهرستان لنده ، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.


سید خدادوست موسوی در این بازدید  ضمن ابراز رضایت  از روند برگزاری آزمون سراسری در این حوزه امتحانی، از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر وتشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: