« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی:
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، گفت: با استفاده از خط اعتباری مکانیزاسیون، ناوگان فرسوده کمباین برداشت گندم در استان ها طی دو سال باید نوسازی شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، عباس کشاورز اظهار داشت: کشور نیاز به نوسازی ناوگان کمباین دارد و لازم است سالانه حدود ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ دستگاه کمباین تامین شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی باید مشکلات و موضوع آورده و وثیقه کشاورزان برای خرید کمباین را به منظور استفاده از تسهیلات، مورد پیگیری و بررسی قرار دهد و مشکلات موجود را اصلاح و رفع نماید.

کشاورز ،خاطرنشان کرد: در استان ها باید اکیپ برداشت با مدیریت ادارات فناوری های مکانیزه تشکیل شود و آموزش های لازم را به کمباین داران ارائه نمایند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، تأکید کرد: استان هایی که از ناوگان فرسوده کمباین در برداشت استفاده می کنند طی دو سال باید با توجه به امکان استفاده از خط اعتباری مکانیزاسیون نسبت به نوسازی ناوگان کمباین اقدام کنند.

مهندس کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه با تاکید بر این که باید گزارشات و موارد مطرح شده در خصوص سامانه های فرآوری بذر گندم در کشور جدی گرفته شوند و از نقطه نظرات استقبال و بهره برداری شود، عنوان کرد: تمامی دستگاه های بوجاری باید مطابق با استانداردهای موجود کار کنند تا هم از زیان مادی و هم از هدر رفت بذر جلوگیری شود.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: