« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حسن نوروزی عصر دیروز در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس برای پروژه راهسازی « بهبهان-گچساران-بابامیدان» 6 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که این میزان در مجلس به 68 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی عنوان کرد: امسال برای پروژه‌های جاده پاتاوه - دهدشت 55 میلیارد تومان، جاده یاسوج به شیراز 14 میلیارد تومان، راه آهن یاسوج - اقلید 15 میلیارد تومان، جاده یاسوج  به اقلید 17 میلیارد تومان، جاده یاسوج به بابامیدان 23 میلیارد تومان، سد صیدون و آبریز 15 میلیارد تومان و پارک ملی دنا 4 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نوروزی ابراز کرد: در بودجه پیشنهادی دولت به مجلس هیچ گونه اعتباری برای اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس پیش بینی نشده بود که با پیگیری مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص یافت.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 3 میلیارد تومان برای باند اضطراری دهدشت خبر داد و ادامه داد: برای احداث دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه هر کدام 5 میلیارد تومان اختصاص یافت.

نوروزی تصریح کرد: همچنین برای دیگر پروژه‌های فعال استان شامل آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر ، سد تنگ سرخ و رودبشار و آبرسانی به چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به ترتیب 28، 24 و 32 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های ملی استان در بودجه پیشنهادی دولت با تلاش نمایندگان استان در مجلس افزایش یافت، خاطرنشان کرد: البته این افزایش اعتبارات مستلزم ارائه طرح توجیهی توسط دستگاه‌های اجرایی در استان بوده است.

نوروزی بیان کرد: بیش از دو هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در این استان وجود دارد که انتظار می‌رود با اولویت بندی متناسب با نیاز مردم تعیین تکلیف شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: