« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
در بین 17 اداره کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
کمیته امداد منطقه یک یاسوج با رشد 174 درصدی نسبت به سال گذشته رتبه اول جمع‌آوری زکات فطریه را در بین ادارات کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در جمع امدادگران این اداره بابیان اینکه با تلاش به هر چیزی که بخواهیم دست پیدا می‌کنیم، گفت: زکات به‌عنوان یک واجب الهی نقش مهمی در از بین بردن فقر و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه دارد.


وی ادامه داد: با تلاش امدادگران کمیته امداد منطقه یک یاسوج به‌خصوص حوزه زکات مشارکت‌های مردمی و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این اداره با همکاری دهیاران، مؤدیان زکات و رابطین و فعالیت روحانی مسئول زکات، اداره منطقه یک یاسوج رتبه اول جمع‌آوری زکات را در بین 17 اداره کمیته امداد در استان کسب کرد.

حیدری ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل دست‌اندرکار اجرایی ستاد زکات در استان و شهرستان گفت: در سال جاری 12 پایگاه ثابت و سیار در امر جمع‌آوری زکات در کمیته امداد منطقه یک یاسوج فعالیت داشتند که درمجموع 356 میلیون و 700 هزار تومان زکات فطریه جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

حیدری به رشد 174 درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در کمیته امداد منطقه یک یاسوج نسبت به سال گذشته اشاره و بیان کرد: امید است با افزایش کمک‌های مردمی و مشارکت آن‌ها در طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد بتوانیم در رفع مشکلات و نیازمندی‌های اساسی محرومان گام‌های مؤثرتری برداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین