« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
دیدار جمعی از جوانان لنده با خانواده شهید کریمی ؛ عزاداری خیابانی مردم لنده در سالروز شهادت امام صادق (ع)؛برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای ایدنک و افتتاح فروشگاه زنجيره اي رفاه ، از جمله خبرهای کوتاه شهرستان لنده در این بسته خبری می باشند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که  در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.


*دیدار جمعی از جوانان لنده با خانواده شهید کریمی

در سالروز عملیات غرور آفرین پدخندق جمعی از جوانان و فعالان فضای مجازی شهرستان لنده با مادر شهید جانمحمد کریمی دیدار کردند.

سردار شهید جانمحمد کریمی از فرماندهان دفاع مقدس و عملیات غرور افرین پد خندق بود که پیکر مبارک این شهید پس از گذشت ۲۷ گذشت سال از شهادتش در سال 1394 در روستای سرآسیاب شهرستان لنده به خاک سپرده شد.


*عزاداری خیابانی مردم لنده در سالروز شهادت امام صادق (ع)

به‌مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع) بنیانگذار مکتب شیعه مراسم عزاداری و دسته روی در شهرستان لنده برگزار شد.



*برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای ایدنک

به مناسبت سالروز شهادت جانسوز ششمین اختر تابناک ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع)،جمعی از فعالان مذهبی روستای ایدنک اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی درورودی این روستا کرده و با شربت از مردم و عزاداران پذیرایی کردند.


*فروشگاه زنجيره اي رفاه درلنده افتتاح شد

نخستین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهرستان لنده با حضور جمعی از مردم و نمایندگان این فروشگاه در خیابان امام خمینی شهر لنده افتتاح شد.

به گزارش آوای رودکوف؛ جلوگیری از انباشت كالاها، حذف واسطه‌ها و عرضه اجناس استاندارد با قیمت مناسب از مزایای سیستم نوین توزیع كالا است كه توسعه فروشگاه‌های رفاه در راستای این اهداف و برای تأمین رضایتمندی مشتریان از كالاها و نحوه خدمات صورت می‌گیرد.


عکاس/امیر حسین رفیعی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: