« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
مصیب حیدری عنوان کرد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: بازدید از وضعیت زندگی مددجویان و بررسی مشکلات و نیازمندی‌های آنان از اولویت‌های کاری این نهاد است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، گروه جهادی شامل نمایندگانی از مدیران و کارشناسان ادارات کمیته امداد منطقه یک یاسوج، بسیج کارمندان استان بنیاد مسکن، اداره‌ی کل بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی، اداره‌ی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، دهیاری سپیدار و پایگاه مقاومت حوزه‌ی استانداری از روستای تمنک تنگ تامرادی بازدید و به بررسی مشکلات و نیازمندی‌های تعدادی از خانواده‌ها پرداختند.


مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در حاشیه بازدید از روستای تمنک تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد، با اشاره به اینکه بازدید از وضعیت زندگی مددجویان و بررسی مشکلات و نیازمندی‌های آنان از اولویت‌های کاری این نهاد است، گفت: پس از بررسی مشکلات و نیازمندی‌های تعدادی از خانواده‌ها قرار شد با پیگیری ادارات ذی‌ربط مشکل صدور پروانه ساخت منازل نیازمندان این روستا حل شود.

وی بابیان اینکه در این بازدید مصوب شد که پیگیری لازم از طریق نماینده بنیاد مسکن جهت اختصاص مبلغی از حساب ۱۰۰ امام جهت تعمیرات مسکن مددجویان این روستا و کمک به ساخت حمام و سرویس بهداشتی انجام شود، تصریح کرد: در این دیدار ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای سه خانواده مددجو که شرایط لازم را داشتند بااعتبار هر سرویس سه میلیون تومان در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت و صندوق کارآفرینی امید نیز جهت تکمیل حمام و سرویس‌های بهداشتی به سه خانواده‌ی موردنظر قول مساعدت داد.

حیدری تأکید کرد: پیگیری پرداخت سه میلیون تومان از طریق نماینده بنیاد مسکن به دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد، شناسایی خانواده‌های نیازمند متقاضی لوازم‌خانگی و اهدای لوازم‌خانگی ضروری به آن‌ها از طریق بستگان، پرداخت تسهیلات اشتغال، حل مشکلات درمانی و رفع نیازمندی‌های مسکن مددجویان این نهاد از دیگر برنامه‌های در دستور کار کمیته امداد منطقه یک یاسوج در این بازدید بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: