« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
سیاسی
ضرب شست سپاه در سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا، سیلی سختی به ترامپ زد. اکنون سهم امارات و عربستان- نوچه‌ها و گاو‌های شیرده ترامپ- با توجه به نقش آنها در این اقدام ضدایرانی، محفوظ است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،روزنامه کیهان نوشت: ضرب شست سپاه در سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا، سیلی سختی به ترامپ زد. اکنون سهم امارات و عربستان- نوچه‌ها و گاو‌های شیرده ترامپ- با توجه به نقش آنها در این اقدام ضدایرانی، محفوظ است.

همان‌طور که سردار حاجی زاده‌ اشاره کردند، پهپاد جاسوسی آمریکا از پایگاه هوایی الظفره امارات متحده عربی- در فاصله 32 کیلومتری ابوظبی- بلند شده است. در حقیقت امارات- در نقش نوچه ترامپ- در این تجاوزگری شریک بوده است.

از سوی دیگر، همزمان با تعرض پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، «برایان هوک» نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری در ریاض-پایتخت عربستان- بدون‌ اشاره به اقدامات خصمانه کشورش، با بیان اینکه «دیپلماسی ما به ایران اجازه پاسخ نظامی نمی‌دهد» در اظهارنظری گستاخانه گفت: ایران باید به دیپلماسی ما با دیپلماسی پاسخ دهد نه با اقدام نظامی.

وزارت امور خارجه بحرین نیز در بیانیه‌ای گستاخانه، اقدام دفاعی ایران در سرنگون کردن یک فروند پهپاد متجاوز به حریم ایران را محکوم و آن را «اقدام خصمانه» توصیف کرد.

لازم به ذکر است که برایان هوک در روزهای گذشته در اظهاراتی مضحک مدعی شده بود که دستاوردهای کشورمان در عرصه موشکی و نظامی فتوشاپ است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین