« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کهگیلویه و بویراحمد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از وجود حدود 12 هزار معتاد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید ناصر رضایی در نشست با خبرنگاران  اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری دانست و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم ورودی‌های جدید مواد مخدر کم باشد و همچنین کاهش سوءمصرف مواد مخدر در دستور کار ما قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود حدود 12 هزار معتاد در کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: پنج درصد این تعداد یعنی حدود 600 تا 800 نفر از معتادان استان را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که 500 نفر آنها تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه میانگین کشوری ابتلای خانم‌ها به مواد مخدر 11 درصد است و ما در این زمینه از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم، عنوان کرد: به همه مراکز درمانی تأکید کرده‌ایم که اگر خانمی مراجعه کرد و مشکل مالی داشت او را رایگان پذیرش کنید.

رضایی ابراز کرد: بیشترین  مواد مخدر مصرفی در استان ما را تریاک با بیش از 50 درصد آمار تشکیل می‌دهد و مصرف مواد مخدر صنعتی کمتر بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبق بررسی‌ها مصرف مواد مخدر از تریاک به سمت محصولات درختچه شاهدانه از جمله ماری‌جوآنا پیش می‌رود، عنوان کرد: سال گذشته 24 نفر در اثر سوءمصرف مواد مواد مخدر در استان ما فوت کردند.

وی ضریب شیوع اعتیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد را 2.3 درصد عنوان و بیان کرد: شهرستان‌های بویراحمد،گچساران و کهگیلویه به ترتیب بیشترین آمار معتادان استان را شامل می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: