« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
رئیس جدید جهاد کشاورزی اصفهان:
رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه در بخشهای مختلف جهاد کشاورزی شرایط سختی وجود دارد، گفت: قانون برای حل مشکلات و برقراری عدالت است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، مهرداد مرادمند، با اعلام این خبر، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی تمامی دست‌اندرکاران بخش کشاورزی استان اصفهان، بتوانیم شرایط سخت کنونی را پشت سر بگذاریم.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، بیان کرد: توجه به بهره‌برداران بخش کشاورزی و کارکنان مجموعه جهاد دو وظیفه مهمی است که بر آن ها تأکید داریم.

در ادامه گودرز صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، عنوان کرد: اصفهان در زمینه‌های مختلف کشاورزی جزء استان‌های پیشتاز و برتر در سطح کشور است و در تولید محصولات مختلف رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

او، با بیان اینکه در مقایسه وضعیت بخش کشاورزی در سال های ۹۲ تا ۹۶ به خوبی رشد این بخش قابل مشاهده است، گفت: دربخش کشتهای گلخانه‌ای با رشد ۶۷ درصدی، در تولید محصولات گلخانه‌ای با رشد ۸۱ درصدی، روبرو هستیم.

این معاونت، رشد تولید شیر خام را رشد ۳۶ درصدی و رشد تولید تخم مرغ را رشد ۱۶ درصدی و رشد تولید گوشت مرغ را رشد 20 درصدی، عنوان کرد و اضافه کرد: این میزان رشد در تولید، نشان از موفقیت استان اصفهان در تمامی بخش‌های کشاورزی با وجود مشکلات فراوان همچون خشکسالی است.


مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: