« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی:
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی وظیفه تأکید شده است، افزود: بهره‌وری آب در مقابله با خشکسالی در استان اصفهان، ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، برگزار شد.

این آیین ضمن تکریم محسن کریمیان بپاس زحمات ایشان ؛ مهردا مرادمند بعنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان منصوب شد.


قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، افزود: فرایند انتخاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به طور کامل طی شد و نکته جالب توجه این است که بر اساس نظرسنجی و مشورت با مسئولان استان، تشکل ها و انجمن های کشاورزی و همچنین مجموعه وزارتخانه، همه افراد با انتخاب مهندس مرادمند به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان موافق بودند و هیچ مخالفتی با انتخاب ایشان به این سمت وجود نداشت، این وحدت در انتخاب رئیس سازمان این استان نشان از توانمندی ایشان و روزهای موفق در آینده دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: باید توجه داشت مهندس مرادمند به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان باید پاسخگوی تمامی مباحث کشاورزی این استان باشند و این نکته را تاکید می کنم آقای مرادمند تنها مدیون دست های پینه بسته کشاورزان هست و امیدواریم در راستای خدمت صادقانه و موفق در این مسئولیت بتوانند به کشاورزان زحمتکش این استان اصفهان خدمت کنند.

در این مراسم محمد علی جوادی، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به فعالیتهای بخش کشاورزی در استان اصفهان عنوان کرد: اصفهان در طول تاریخ همواره به عنوان الگو شناخته شده و در تمامی زمینه ها نمونه بوده است.

وی ادامه داد: اصفهان یکی از استان‌های سرآمد کشور می‌باشد و توقعات از این استان بسیار بالاست، بنابر این ضروری است تشکل‌های کشاورزی تقویت شوند، صنایع فرآوری محصولات کشاورزی گسترش یافته و کشاورزی با توجه به علوم روز انجام گیرد.

این مقام مسئول کشوری، با تأکید بر اینکه باید توجه داشت سرمایه زمان و نیروی انسانی از مهمترین مولفه های مدیریت هستند و لذا از رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان این درخواست را داریم که به این موارد توجه کافی داشته باشد، اضافه کرد: اصفهان در امور مختلف پیشتاز بوده و هست.


در ادامه این مراسم، مهرداد مرادمند رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان عنوان کرد: در شرایط سختی قرار دادیم اما امیدواریم با تلاش، کوشش، همکاری و همدلی تمامی دست اندرکاران بخش کشاورزی استان بتوانیم شرایط سخت کنونی را پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: از تمامی مسئولان استان که توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی دارند، تشکر میکنیم، به مشکلات بخش کشاورزی آشنایی کامل داریم اما امیدواریم بتوانیم با تعامل و همدلی مشکلات را به حداقل برسانیم.

گودرز صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز عنوان کرد: اصفهان در زمینه های مختلف کشاورزی جزء استان‌های پیشتاز و برتر در سطح کشور است،

او، یادآور شد: در تولید محصولات مختلف رتبه های برتر کشور را به خود اختصاص داده ایم در مقایسه وضعیت بخش کشاورزی در سال های ۹۲ تا ۹۶ به خوبی رشد این بخش قابل مشاهده میباشد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: