« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
نشست مشترک بررسی مسائل و مشکلات شهرستان لنده با حضور فرماندار ؛ ادارات خدمات رسان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنده برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این نشست که  ظهر امروز سه شنبه در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد، شریفی رئیس شورای اسلامی شهر و عطب الله آهنجان  عضو این شورا ؛به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شورا و شهرداری لنده ، هر یک به تشریح برخی نیازها و مشکلات شهر لنده  پرداختند.


ایجاد بازارچه بر روی کانال سیل بند

مواردی همچون: مشکلات قطعی مکرر برق شهرستان ؛ مزاحمت چند پایه برق در شهرک سراسیاب برای مردم ؛مشکل انتن دهی تلفن همراه و اینترنت در بخش مرکزی  و موگرمون و روستاهای پرجمعیت از جمله روستای قیام؛مشکلات قطعی و ترمیم لوله های قدیمی آب ؛تهیه پمپ آب ذخیره برای زمان اضطراری ؛ ساماندهی تصاویر شهدا ؛تاسیس واحد تاکسبرانی در سطح شهر و مشکلات معابر عمومی در شهرکهای فجر و سرآسیاب از جمله مطالبات مهم رئیس شورای شهر لنده در این نشست بود.

رئیس شورای شهر لنده در این نشست کانال سیل بنده لنده را یکی از معظلات بزرگ این شهرستان اعلام نمود و گفت:از تمامی مسولان شهرستانی ؛ استانی و کشوری درخواست بازدید و اقدامی عملی جهت بر طرف نمودن این معظل را دارم زیرا بوی تعفن آن سلامت و امنیت خانوادها را تهدید و صدای مردم را درآورد.

وی پیشنهاد داد تا برای رفع این مشکل در کوتاه مدت نسبت جدول گذاری و انحراف آب فاضلاب و جلوگیری از ریزش آب فاضلاب به درون آن جلوگیری  و سپس اقدام به پوش آن نمایند.

شریفی گفت:با مسقف نمودن این کانال ضمن اینکه مشکلات فراوانی از دوش مردم  برداشته می شود ؛ می توان از آن برای ایجاد بازارچه یا فضای سبز استفاده نمود و قطعا با در آمد حاصله می توان حقوق کارکنان شهرداری را نیز تامین کرد.


ایشان به خدمات شورای شهر و شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: طی مدت دوسال اخیر بیش از 9000 متر جدول گذاری شده  و بازگشایی چند خیابان و کوچه را نیز داشته ایم . البته نواقصاتی هم هست از جمله اینکه نتوانستیم جلسه پریش و پاسخ برای مردم برگزار کنیم و یا در بحث فضای سبز و از جمله  ورودی شهر کاستی های هست.


لنده و معضلی بنام کمبود شن و ماسه

در ادامه عطب الله اهنجان دیگر عضو شورای شهر لنده :نبود ایستگاه برق؛ مشکلات برق معابر عمومی ؛ کمبود شن و ماسه و راههای ارتباطی شهرستان را نیز از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیریهای فرماندار محترم و اعضای شورای شهر این مشکلات نیز مرتفع گردد.


آهنجان گریزی نیز به رودخانه مارون و انتقال اب آن به حومه غربی دهدشت زد و گفت : متاسفانه مانع برنجکاری مردم در حاشیه رودخانه مارون می شوند که انتظار می رود این مورد نیز پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست :مسولان اداره برق ،آب و فاضلاب شهری و مخابرات نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود به تشریح برنامه های آتی این ادارات پرداختند.


مشکلات برق لنده با پنج دستگاه ترانس برطرف خواهد شد

رئیس اداره برق شهرستان لنده در این نشست گفت:طی یکسال اخیر  اصلاح و بهینه سازی لازم انجام گرفت و شش ترانس شهر لنده به ۲۶ ترانس ارتقا پیدا کرد.

مهندس رازنهان با اشاره به مصرف بالای برق در این شهرستان گرمسیری اظهار داشت:تعرفه گرمسیری تاثیری بالایی در مصرف بالای برق داشت.

ایشان دومداره کردن برق شهرستان را از دیگر اقدامات اداره برق در طی چند سال اخیر نوان کرد و افزود:تیر های برق شهرک سراسیاب که پیش از این در محل های نامناسب جاگذاری شده بودند بزودی با همکاری شهرداری جابجا خواهند شد.

وی اظهار داشت :مشکلات برق لنده با پنج دستگاه ترانس برطرف خواهد شد و بزودی پیمانکار مربوطه در این خصوص اقدام خواهد نمود.

رازنهان گفت:اتو ترانس لنده که پیش از این نصب شده بود هم اکنون تعمیر و ظرف هفته اینده نصب و قطعا مشکلات افت برق را را تا حدودی زیادی برطرف خواهد نمود.



ارائه خدمات" های وب" به شهر لنده

مسول اداره مخابرات لنده هم در سخنانی گفت:مشکلات انت دهی بخش موگرمون در دستور کار قرار گرفت و بزودی و با نصب تجهیزات مربوطه تا کلات دشمن زیاری را پوشش خواهد داد.

احمد رئیس زاده از راه اندازی سایت" های وب" در اینده نزدیک در  شهر لنده خبر  داد و گفت با ایجاد این سایت مشکلات اینترنتی شهر تقریبا

بر طرف خواهد شد.

ایشان همچنین از اتصال فیبر نوری از لنده به سمت شیتاب به متراژ ۱۲۰۰۰کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد.


برای توسعه شبکه توزیع آب نیاز به تامین مالی داریم

در ادامه رئیس اداره اب و فاضلاب شهری لنده ضمن تشریح عملکرد چند ماهه خود گفت:بیش از 750 میلیون تومان بدهی معوق دارند و برای توسعه شبکه توزیع نیاز به تامین مالی دارند.


هشدار شهردار لنده به ادارات خدمات رسان

شهردار لنده هم در این نشست با اشاره به قراردادهای فی مابین شهرداری و ادارات خدمات رسان از انها درخواست نمود تا یکبار دیگر مفاد این قراردادها را قرائت و در بحث کنده کاریها با شهرداری نهایت همکاری را بعمل اورند.

مختار مشهدی زاده همچنین با اشاره به مشکلاتی ساختاری که در شهرکهای تابعه شهر لنده بوجود آمده اظهار داشت: بنیاد مسکن باید در قبال مبالغی که از مردم دریافت می کنند خدمات لازم را به آنها ارائه نماید.


بهبود ساختار مديريت شهري با مشارکت همه جانبه مردم

فرماندار لنده در پایان این جلسه از مشارکت مردم به عنوان مهمترین عامل در توسعه شهری یاد کرد و گفت:یکی از مسائل مهم در برنامه ریزی شهری کشور، بحث مشارکت پایدار مردم  در  همه ی  بخشهای  مختلف  برنامه ریزی  شهری  است.

سید خدادوست موسوی افزود: نقش  مشارکت  مردم  در  توسعه  و  رابطه متقابل  دولت  و  مردم  مشارکت کننده  در  توسعه  یکی  از  عوامل  بسیار  مهمی  است  که  باید  در  هر  برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مورد توجه واقع شود.


وی اظهار داشت :طی روزهای اخیر نشستهایی با مسولان استان داشتم و پیگیر مسائل شهرستان بودم ضمن اینکه تا کنون بسیاری از مناطق شهرستان را از نزدیک بازدید نمودم و  و تا حدودی  با مسائل و مشکلات شهرستان اشنا شدم.

فرماندار لنده از شهرداری خواست تا با همکاری اداره برق نسبت به روشنایی پارک کوهپایه و نصب برج نوری برای این پارک اقدام نمایند.

مهندس موسوی به فضای مجازی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:معتقدم نقد سازنده می تواند راهگشا باشد اما اهانت به مدیران ولو به مدیر ضعیف را شایسته مردمان شهرم نمی دانم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
اینده نشون خواهد داد که ترب من ای جلسات نبی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: