« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کهگیلویه و بویراحمد؛
در پی درگذشت همسر مکرمه آ میر احمد تقوی، برخی مسئولان و شخصیت‌ها پیام‌های تسلیتی صادر نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پی درگذشت همسر مکرمه آیت الله آ میر احمد تقوی، برخی مسئولان و شخصیت‌ها پیام‌های تسلیتی صادر کردند که پیام‌های متنی و مکتوب در ادامه می‌آید:

*آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان

بسمه تعالی

حضرت آیت الله آقای آ میر احمد تقوی

بعد الحمد و الصلوة، درگذشت بانوی مجلّله سیده مکرمه همسر بزرگوارتان را تسلیت عرض می‌کنم.

سالها همراهی در فراز و نشیب حوادث زندگی و خدمات گرانقدر حضرتعالی که زاد آخرت ایشان است و از سویی تربیت فرزندان لایق و اهل علم و کمال مایه ترفیع درجات معنوی او خواهد بود.

در این ضایعه مؤلمه از خداوند متعال برای حضرتعالی و آقازاده‌ها حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسین تقوی و آقای دکتر سید مصطفی تقوی و سایرین صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

دعاگو، سید شرف الدین ملک حسینی
۹۸/۳/۲۲

*حجت الاسلام قدرت الله خرم روز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

محضر استاد بزرگوار حضرت آیت‌الله‌ میر احمد تقوی دامه عزه
سلام علیکم

درگذشت همسر گرامی و مکرمه حضرتعالی که در طول سال‌ها مجاهده و تلاش حضور داشتند، موجب تألم و تأثر گردید.

بدین وسیله فقدان آن بانوی مکرمه و مؤمنه را به جنابعالی و همچنین به محضر برادران بزرگوار آقایان حجه الاسلام سید حسین تقوی و جناب دکتر سید مصطفی تقوی و سایر فرزندان و بازماندگان تسلیت می‌گویم.

برای ایشان که در این ایام نورانی و معنوی به رحمت خدا رفته‌اند غفران و رحمت واسعه باری‌تعالی و برای حضرتعالی و کلیه بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

شاگرد و ارداتمند شما، خرم روز


*حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

محضر مبارک عالم ربانی و فاضل صمدانی حضرت آیت الله آ میر احمد تقوی و فرزندان مکرم و بیت شریف علم و فضیلت و سیادت تقوی مقدم، رحلت بانوی با فضیلت و مومنه متعلقه آ میر احمد تقوی که قریب به یک قرن در همراهی با آن عالم مردمدار در خدمت به مردم و ترویج مذهب جعفری عمرش سپری گردید تسلیت عرض نموده، و برای آن عالم یگانه سادات و رضاتوفیق و جمیع بازماندگان عزیز، سعادت و سلامت، و برای آن مرحومه رستگاری و حشر با أم الائمه حضرت زهرا س را ازخداوندمتعال مسئلت دارم.

سید لطف الله سپهر، خوزستان

*سید محمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج میر احمد تقوی

با کمال تاثر، درگذشت همسر بزرگوارتان را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسليت عرض می‌كنم.

از خداوند رحمان برای آن انسان پرهیزکار وارسته رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و همه بازماندگان شریف صبر و سلامتی مسئلت دارم.

ارادتمند، سید محمدعلی افشانی

*سید محمدهادی امیری، سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله آقا میر احمد تقوی درگذشت بانوی سیده مکرمه، همسر بزرگوار و بردبار جنابعالی موجب تاسف و تالم خاطر همه‌ی دوستداران و ارادتمندان آن عالم مجاهد، ساده زیست و یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گردید.

این جانب از طرف خود و همکارانم در مخابرات منطقه‌ی کهگیلویه و بویراحمد، این ضایعه مولمه را به بیت مکرم تقوی تسلیت عرض کرده و از خداوند منان مسئلت می‌کنیم که روح رفیع آن به حق پیوسته، همنشین انبیای الهی و صالحین و میهمان سفره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) شود و برای حضرت‌عالی و آقازاده‌ها حجت الاسلام سید حسین تقوی و آقای دکتر سید مصطفی تقوی و سایرین، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سید محمدهادی امیری/سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد


(بروز رسانی میشود…)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: