« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
در ماه مبارک رمضان امسال محقق شد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از گفت: 1385 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان به همت خیران نیکوکار دارای حامی شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش حامی یابان حوزه اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان 1106 حامی جدید به حامیان این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال اضافه شد که از این تعداد 567 حامی جدید و 539 نفر حامیان غیرفعالی بودند که در این ماه فعال شدند.


وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی طرح اکرام ایتام و محسنین است، افزود : حامیان نیکوکار جذب‌شده در ماه مبارک رمضان امسال، سرپرستی 1385 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را بر عهده‌ گرفتند.

مبشری با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال 18 پایگاه حامی یابی در استان برپا شد، تأکید کرد: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در طول سال همواره پذیرای حامیان و خیران نیکوکار جهت قبول سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: 6770 حامی 5034 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را حمایت می‌کنند و  6117 نفر از آنان نیز چشم‌انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص راه‌های مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان یادآور شد: خیران نیک‌اندیش علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، می‌توانند با مراجعه به سایت امداد emdad.ir، mohsenin.ir ، شماره‌حساب وجوه امانی کمیته امداد به شماره ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی، شماره تلفن۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و سامانه  # ۰۷۴*۸۸۷۷* یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: