« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
از روز گذشته رسانه‌ها اخباری مبنی بر گشایش نسبی در مساله حصر را منتشر کردند که بر این اساس پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی موسوی، رهنورد و کروبی رفع شده است.
آوای رودکوف: از روز گذشته رسانه‌ها اخباری مبنی بر گشایش نسبی در مساله حصر را منتشر کردند که بر این اساس پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی موسوی، رهنورد و کروبی رفع شده است.

پایگاه خبری جماران به نقل از برخی منابع خبری و فرزند موسوی نوشت: پاره‌ای از محدودیت‌های ارتباطی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد رفع شده است و از این پس می‌توانند در صورت تمایل از تلفن همراه استفاده کرده و همچنین اعلام آمادگی شده تا محصورین بتوانند با نصب دستگاه ماهواره به برخی کانال‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشند.

محمد حسین کروبی، فرزند کروبی هم در گفتگو با خبرگزاری «ایلنا» خبر داد که گشایشی‌هایی که در مورد موسوی و همسرش صورت گرفته، در مورد آقای کروبی هم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کانال‌های محدودی برای کروبی باز است، گفت: برای ایشان ماهواره گذاشتند اما شبکه‌های خیلی کمی را باز گذاشته‌اند. این شبکه‌‌ها تنها محدود به چند شبکه خبری فارسی است.

فرزند مهدی کروبی افزود: علاوه بر نصب ماهواره گفته شده که خواهر، خواهر زاده‌ها و برادرزاده‌ها هر موقع که بخواهند می‌توانند بدون هماهنگی قبلی به ملاقات ایشان بیایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: