« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
ولی شکوهمندی:
مدتی است که فکر حقیر درگیر اینست که چرا همه افراد سیاسی فقط از حوزه ثلاث بهره برداری انتخاباتی می کنند ولی در عمران و آبادی آن سهمی ندارند؟!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرهنگ ولی شکوهمندی از یادگاران دفاع مقدس در یاداشتی از اقتدار و صلابت و در عین حال مظلومیت فعلی حوزه ثلاث کهگیلویه بزرگ سخن به میان آورد و نوشت:سلام بر مردم غیور حوزه ثلاث از کهکیلویه بزرگ همان اقوامی که در نجابت و اصالت زبان زد و در فرهنگ شهرنشینی پیش رو و در اموزش علم جزو اولین های استان می باشند.

روزگاری بیشترین دانشجوی پزشکی از این مناطق بود در همه دانشگاهای بزرگ کشور دانشجو داشتند و هم اکنون هم اساتید برجسته ای در دانشگاهای کشور دارند و از نظر جمعیتی هم قابلیت بالایی دارند .

اما مدتی است که فکر حقیر درگیر اینست که چرا همه افراد سیاسی فقط از حوزه ثلاث بهره برداری انتخاباتی می کنند ولی در عمران و آبادی آن سهمی ندارند مگر منابع طبیعی ندارد ؟مگر جمعیت انسانی قابل توجه ندارد ؟ مگر منابع معدنی و ابهای زیادی در ان جاری نیست ....چرا باید بعد از چهل سال از انقلاب هنوز در محرومیت و ویرانی به سر ببرند ؟!

مگر باور نداریم که خداوند سر نوشت هر قومی را به وسیله همان قوم تغییر می دهد مگر ویرانی وطن و زادگاه را نباید ساکنین و فرزندان همان سرزمین به ابادانی تبدیل کنند؟

مطمئن باشید تا خودتان دست به کار نشوید کسی دستتان را نمی گیرد تا کسانی در راس دستگاهای تصمیم ساز نداشته باشید کسی تصمیم برای ابادانی زادگاهتان نمی گیرد؟

تا از منافع شخصی و زود گذر نگذرید به منافع کلان و آباد کننده دیارتان نمی رسید .

در روزگاری وطن و دیار شما جزو راههای اصلی جاده ابریشم بود و الان به راهای فرعی و دور افتاده و پرت تبدیل شده که اکثرا رو به مهاجرت اورده یا ساکن بنادر شده اند و به شهرها و بلاد دیگر مهاجرت کرده اند نسل ماها هنوز حسرت دوران نوجوانی را می خوریم و کوه و دشتها و چشمه ها و کوچ ها و عشایر بودنمان را  ... اما فرزندان!!! ما حتی املاک پدری را بلد نیستند !!!

من از همینحا در تنهایی داد می کشم و این جملات ناقص را برای فرزندان حوزه ثلاث در هر گروهی که هستند ارسال می کنم و منتظر نظرات تکمیلی شما هستم و امیدوارم که دوستان با تکمیل کردن مطالب نظرات خود را بفرستند و راهکار مناسب ارائه بدهند تا با جمع بندی در ابعاد بیشتر برای زادگاه خود فعالیت کنیم .انشالله

به گزارش آوای رودکوف ؛شهرستان لنده در سال ۱۳۰۵ با نام بخش ثلاث و زیر نظر فرمانداری کل بهبهان اداره می‌شد. و شامل مناطق بزرگی از جمله:طیبی های سردسیری و گرمسیری و بهمئی های سردسیری و گرمسیری و دشمن زیاری میشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: