« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
اشاره ای به حوادث جاده‌ای رخ داده در تعطیلات عید فطر
تعطیلات عید فطر امسال هم مانند سال‌های گذشته فرصتی شد برای آغاز سفر‌های تابستانی خانواده‌های ایرانی، اما در این چند روز چند نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست دادند؟ که در گزارش زیر به آن پرداخته‌ایم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،تعطیلات عید فطر امسال هم مانند سال‌های گذشته فرصتی شد برای آغاز سفرهای تابستانی خانواده‌های ایرانی، اما در این چند روز چند نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست دادند؟ که در گزارش زیر به آن پرداخته‌ایم.

ر اساس آمار های جهانی ایران با داشتن 18 هزار فوتی در حوادث جاده ای در سال به لحاظ آماری یکی از بالاترین تلفات جاده‌ای در جهان را داراست که از مهم ترین دلایل آن می‌توان به عوامل انسانی از جمله سرعت زیاد، بی‌احتیاطی رانندگان، بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی  و غیر استاندارد بودن جاده‌ها اشاره کرد.


در ادامه به حوادث جاده‌ای رخ داده در تعطیلات عید فطر اشاره شده که می‌خوانید:

تصادف در در جاده میانه؛ سه نفر کشته شدند

برخورد کامیون با خودروی سواری در جاده میانه- زنجان جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت.

مرگ اعضای یک خانواده در برخورد موتور و کامیون

پلیس راه استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن ۵ نفر براثر برخورد موتورسیکلت با کامیون خبر داد.

سه نفر در حادثه رانندگی در قزوین جان باختند

روابط عمومی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین اعلام کرد: حادثه رانندگی عصر چهارشنبه در این استان سه کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

مرگ دلخراش عروس و داماد در تصادف با تریلی

رئیس اورژانس استان فارس گفت: سانحه دلخراش رانندگی در جاده رستم 2 کشته برجای گذاشت. وی افزود: متاسفانه در این حادثه خونبار عروس و داماد جوان از سرنشینان پراید در تصادف با تریلی در دم جان باختند.

واژگونی مینی‌بوس و مصدومیت ۲۳نفر

سرپرست اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت: واژگونی مینی‌بوس و تصادف زنجیره‌ای در محور علی آبادکتول به خان‌ببین ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

۸عضو خانواده در یک تصادف کشته شدند

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل واژگونی یک دستگاه پژو پارس در جاده باغچه سادات ۸ عضو یک خانواده جان‌باختند و یک نفر نیز مصدوم شد.

چپ کردن پراید، جان ۶نفر را گرفت

رئیس پلیس راهور بروجرد از واژگونی یک دستگاه پراید در محور ارتباطی بروجرد به چغلوندی خبر داد و گفت در این این حادثه ۶ نفر جان باختند.

فوت دو شهروند ایرانی در عراق

دو شهروند ایرانی از استان کردستان که در تعطیلات عید فطر به عراق سفر کرده بودند در اثر سانحه رانندگی در اقلیم کردستان عراق جان باختند./برترین‌ها
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: