« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
توسط فرماندار جدید لنده انجام شد؛
فرماندار لنده صبح امروز به همراه بخشداران مرکزی و موگرمون و مسول حراست فرمانداری از سه اداره بنیاد مسکن ؛ هلال احمر و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لنده به صورت سرزده بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار لنده صبح امروز و در اولین روز کاری هفته به همراه بخشداران مرکزی و موگرمون و مسول حراست فرمانداری از سه اداره بنیاد مسکن ؛ هلال احمر و  میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لنده به صورت سرزده بازدید کرد.

خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در جریان این بازدید ها و دیدار با کارکنان این ادارات از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی مسئولین به مردم پرداختند و بر جدی گرفتن نظم و انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری در حل مشکلات شهروندان تاکید نمودند.

وی تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات به‌ طور مستمر صورت می‌گیرد.

مهندس موسوی از اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لنده درخواست نمود تا هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی منطقه گردشگری موگرمون با استفاده از ظرفیت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و بنیاد علوی و سایر ادارات مرتبط اقدام نمایند.

به گزارش آوای رودکوف ؛مدیران بسیاری از دستگاههای اجرایی لنده در این شهرستان سکونت ندارند،که این امر می تواند در کاهش بازدهی دستگاهها موثر و در افت خدمات دهی به شهروندان لنده ای در مواقع بحرانی وحساس تاثیر منفی بگذارد .

البته ساماندهی منازل سازمانی و ساختمانهای اداری که تغییر کابری داده شدند می تواند به حل این مشکل کمک نماید.

انتظار می رود ،فرماندار جدید لنده  در راستای مطالبات به حق مردم مبنی بر لزوم استقرار مدیران در محل ماموریت ،کاهش هزینه های تحمیلی به دستگاهها وافزایش راندمان کاری آنان، بار دیگر اجرایی شدن این مهم را از مدیران و مسولان خواستار شده ومدیرانی که توان استقرار در محل ماموریتشان را ندارند از ادامه مسئولیت معاف نمایند.انشاالله.....

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
United Kingdom
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
باتشکر فراوان از همه اصحاب رسانه
ببخشید لطفایه گزارش تهیه کنید در مورد مدیران شهر لنده که مدرک فوق دیپلم به پایین دارند مثلا ...... که مدرک دیپلم نظام قدیم داره و بازنشست هست و هنوز مدیر اداره هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: