« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 148 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 148 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار چهار میلیارد و 72 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند این استان اجراشده است.


وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان مبتنی بر اشتغال پایدار رویکرد اساسی برای رفع فقر و محرومیت است، گفت:  72 مددجوی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون در کلاس‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای شرکت کردند تا پس از آموزش مهارت‌های لازم وارد بازار کار شوند.   

مبشری بابیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت در بخش‌های مهارت‌آموزی، پایدارسازی مشاغل،  کارآفرینی و حرفه‌آموزی دانش آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این آموزش‌ها در ارتقاء فرهنگ کار و خودباوری، حفظ عزت‌نفس و منزلت اجتماعی مددجویان بسیار مؤثر است و یکی از عوامل اصلی در موفقیت فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد مشاغل پایدار و موفق توسط مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 19 نفر از مددجویان این نهاد در سال جاری با معرفی مراکز کاریابی وارد بازار کارشده‌اند، گفت: مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، شرکت‌های خدماتی و مشاوره‌های شغلی به کارفرمایان معرفی می‌شوند تا با کسب درآمد به استقلال اقتصادی برسند.

مبشری بابیان اینکه کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی تلاش می‌کند، تأکید کرد: ارائه مشاوره در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین