« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
 پایگاه خبری آوای رودکوف:الجزیره به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که آمریکا طی نامه‌ای به ایران، از آمادگی ترامپ برای دور کردن جان بولتون از منصب مستشار امنیت ملی، صحبت کرده است؛ که به دشمنی با ایران شهره است. اما ایران به امریکا اعتماد ندارد و مسئولان در تهران بر این عقیده اند که ترامپ به دنبال استفاده از برگه برنده مذاکره در جریان انتخابات سال ۲۰۲۰ است.

به گزارش انتخاب؛ الجزیره به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که آمریکا طی نامه‌ای به ایران، از آمادگی ترامپ برای دور کردن جان بولتون از منصب مستشار امنیت ملی، صحبت کرده است.

این منبع آگاه در گفتگو با الجزیره تصریح می‌کند که ایران بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای را شرط مذاکره می‌داند، در حالی که واشنگتن به دنبال مذاکره است تا در مقابل، شبح جنگ را از منطقه دور کند؛ بدین معنا که قصد اجرای شروط ایران که تهران بر آن اصرار می‌ورزد را ندارد.

منبع مذکور همچنین افشا کرد که آمریکا طی نامه‌ای به ایران، از آمادگی ترامپ برای دور کردن جان بولتون از منصب مستشار امنیت ملی، صحبت کرده است؛ که به دشمنی با  ایران شهره است. اما ایران به امریکا اعتماد ندارد و مسئولان در تهران بر این عقیده اند که ترامپ به دنبال استفاده از برگه برنده مذاکره در جریان انتخابات سال ۲۰۲۰ است.

این در حالی است که مقام ایرانی معتقد است مذاکرات تازه‌ای با آمریکا صورت نمی‌گیرد، تا این دولت به توافق هسته‌ای بازگردد. اما همزمان، بعید هم نیست که دولت ترامپ شروط ایران را پذیرفته و مسیر را در برابر مذاکرات جدید هموار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین