« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
بهبهان
در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، مراسم بزرگداشت مقام و منزلت حضرت امام خمینی(ره) به همت بسیج اساتید وبسیج کارکنان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، دانشگاهيان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با برگزاري سالروز ارتحال حضرت امام خميني (ره) بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران و گرامیداشت یاد شهدای قيام پانزدهم خرداد بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمين ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان طي سخناني با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان و تسلیت به مناسبت ایام رحلت امام و قیام 15 خرداد ،ابعاد بی نظیر شخصیت امام خميني (ره) و سيره رهبري ايشان، تشکیل حکومت اسلامی پس از حضرت امام علی (ع) را موهبتی الهی دانست که نصیب امام راحل شد و در ادامه افزود: باور به خدا، مردم و خود، به امام خمینی(ره) قاطعیت، شجاعت و استقامت داد و عمل ایشان در همه زمینه ها همواره بر اساس عقلانیت، معنویت و عدالت بود.

امام جمعه بهبهان  مسیر نظام اسلامی را مسیر آمال و آرزوی انبیاء برای تشکیل جامعه اسلامی دانست و عوامل پایداری انقلاب اسلامی را ایدئولوژی و جهان بینی انبیا در مقایسه با انقلاب های دیگر دانست و در ادامه به چگونگی پیروزی نهضت امام خمینی(ره) در مقابل رژیم ستمشاهی پرداخت و به بیان مشکلات و کمبودهای پیش از انقلاب پرداخت و پیشرفت های کنونی را غیر قابل مقایسه با دوران ستمشاهی دانست.

وی در بیان شخصیت ایشان افزود  امام راحل، عارف، فقیه، فیلسوف، مرجع جهان تشیع و پدر دلسوز مردم ایران بود و سخن گفتن از چنین بزرگمردی آسان نیست.

ناصری ضمن درخواست از اساتید دانشگاه ها خواستار انصاف در بیان واقعیت های گذشته و کنونی جامعه به نسل جدید و  دانشجویان شد و رژیم پهلوی را مزدور بیگانگان خواند که همه ارکانش مغایر با اسلام محمدی بود.

ناصری در انتها با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی جامعه به عهد شکنی کشورهای بیگانه و همدستی آنها با آمریکا برای در تنگنا قرار دادن ایران اسلامی اشاره و افزود مذاکرات پیشین و عدم پایبندی آنها به تعهداتشان راهی برای مذاکرات مجدد باقی نگذاشته و ما همچون هشت سال دفاع مقدس با تمام توان در مقابل زورگویی آنها ایستادگی خواهیم کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین