« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 709 پایگاه ثابت و سیار این نهاد جهت جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم روزه‌دار و متدین استان در روز عید سعید فطر تدارک دیده‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان با اشاره به تدارک 709 پایگاه ثابت و سیار این نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم خیر و نیک‌اندیش استان، گفت: این پایگاه‌ها در قالب 126 پایگاه ثابت در ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مساجد استان و 583 پایگاه سیار در مراکز برگزاری نماز عید سعید فطر و روستاهای استان آماده جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم هستند.


مبشری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه جمع‌آوری شد، افزود: امیدواریم امسال شاهد افزایش این مبلغ برای کمک به نیازمندان کمیته امداد و سایر اقشار کم‌درآمد باشیم.

وی تصریح کرد: سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات خیریه‌ای که قصد جمع‌آوری زکات فطریه را دارند مجوز لازم را از کمیته امداد و ستاد زکات استان دریافت کرده‌اند و نیروی انتظامی از فعالیت دستگاه‌ها و مؤسساتی که مجوز لازم را در این خصوص نداشته باشند جلوگیری خواهد کرد.

مبشری بابیان اینکه مبلغ زکات فطریه امسال در کهگیلویه و بویراحمد جهت هر نفر شش هزار تومان از طریق دفتر امام‌جمعه تعیین‌شده است، تأکید کرد: مبالغ زکات فطریه و کفارات جمع‌آوری‌شده مردم مؤمن و روزه‌دار استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خدادوست استان دعوت کرد تا زکات فطریه خود را به این نهاد و سازمان‌ها و مؤسسات دارای مجوز جمع‌آوری زکات پرداخت کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی برسد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: