« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
امین حسین نقشینه با اشاره به وقوع رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در ۱۴ استان کشور در روزهای نهم و دهم خردادماه از افزایش دمای بیشتر مناطق کشور در هفته آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای ودکوف،  امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم خردادماه گفت:  در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران، شاهد رگبار باران، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و احتمال وقوع تگرگ در مناطق مستعد نیز وجود دارد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود، برای برخی از مناطق استان‌های قم، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر شاهد باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید باشیم و احتمال وقوع پدیده گردوخاک نیز در برخی از این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی، بیشترین میزان بارش در روزهای نهم و دهم خردادماه را در استان‌های، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، نیمه شرقی تهران و اصفهان پیش‌بینی کرد و افزود: روز شنبه، یازدهم خردادماه نیز بارش‌ها در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان به‌صورت رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد تداوم پیدا خواهد کرد؛ همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوازدهم و سیزدهم خرداد در شمال فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و برخی از مناطق آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه در پایان از پیش‌بینی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور در هفته آینده خبر داد و گفت: امروز صبح(پنج‌شنبه نهم خرداد) اردبیل با کمینه دمای سه درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان کشور بود و به‌احتمال فراوان، اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه سلسیوس، گرم‌ترین مرکز استان در کشور باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین