« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 385 حامی نیکوکار از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد جذب‌شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح اکرام ایتام به‌عنوان یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی گفت: 385 حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال حمایت معنوی 473 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده‌گرفته گرفتند.


وی به استقرار 18 پایگاه حامی یابی در استان اشاره و تصریح کرد: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام هم‌اکنون در ادارات کمیته امداد سراسر استان دایر شده است و خیران برای حمایت از ایتام می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

مبشری یادآور شد: هم‌اکنون 11 هزار و 225 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که 6818 حامی حقیقی و حقوقی 5126 نفر از آن‌ها را حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر و مادر آن‌ها از یکدیگر جداشده و یا پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین‌گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست، تأکید کرد: با توجه به حجم نیازمندی‌های جامعه هدف این نهاد، نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به محرومان هستیم و از خیران دعوت می‌کنیم تا از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان استفاده کرده و نیازمندان این نهاد را دریابند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص راه‌های مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان گفت: علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد emdad.ir، mohsenin.ir ، شماره‌حساب وجوه امانی کمیته امداد به شماره ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی، شماره تلفن3000333374 و سامانه  # ۰۷۴*۸۸۷۷* از مهم‌ترین راه‌های کمک به نیازمندان این نهاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: