« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
یاسوج
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکاران استان جهت مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان دعوت کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان به فضایل ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: رمضان برترین ماه سال، ماه نزول کتاب آسمانی، توفیق روزه گرفتن، تقویت تقوا، آرامش روح و روان، بهار قرآن و مساوات بین غنی و فقیر است که در این ماه پرفضیلت انسان روزه‌دار در هنگام گرسنگی و تشنگی فقرا را یاد می‌کند و درنتیجه به کمک آن‌ها می‌شتابد.


وی تصریح کرد: کمیته امداد به‌عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان، تسهیل گر ارتباط مردم شریف با نیازمندان بی‌بضاعت است و در ایام ماه مبارک رمضان با تدارک برنامه‌های جامع این بستر را برای مردم نیکوکار فراهم کرده است تا با رعایت کرامت افراد و احترام خانواده‌ها از نیازمندان در ماه مبارک دستگیری کنند.

مظاهری به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: اطعام نیازمندان در دو قالب سبد کالا و تهیه و توزیع غذای گرم و سرکشی خیران و مسئولان دستگاه‌ها و ادارات از خانواده‌های ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان و آشنایی با مشکلات اقتصادی این خانواده‌ها و کمک به آنان از اساسی‌ترین برنامه‌ها در این ماه پرفیض و برکت است.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان اعلام و تصریح کرد: هر فرد خیر می‌تواند حداقل یک نفر فرزند یتیم و محسنین را کفالت کرده و ماهیانه مبلغی برای آنان واریز کند.

مظاهری ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در یاری نیازمندان، جمع‌آوری نذورات و صدقات، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک در قالب وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت جهت  نیازمندان، جمع‌آوری و توزیع  فطریه و کفارات را از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان برشمرد.

وی با بیان اینکه درگاه‌های ارتباطی متعددی برای ارتباط و کمک مردم شریف، خیران، نیکوکاران و مسئولان در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف‌شده است، گفت: دفاتر کمیته امداد و مسئولان این نهاد در سراسر استان در ماه مبارک رمضان جهت ارتباط حضوری و تلفنی و همراهی مسئولان سایر دستگاه‌ها، خیران و نیکوکاران در سرکشی از خانواده‌های ایتام و نیازمندان آمادگی دارند.

مظاهری به آمادگی مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات شهری و روستاهای استان جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اشاره کرد و گفت: درگاه‌های پرداخت از طریق موبایل و اینترنت با کد *8877*074# ، شماره‌حساب وجوه امانی کمیته امداد که از اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه به این امر اختصاص داده می‌شود به شماره 0111585352001 در بانک ملی و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک کالایی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان از دیگر راه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار برای نیازمندان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: