« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در اقدامی خودجوش و مردمی پرسنل بیمارستان امام خمینی دهدشت اقدام به تهیه 70 بسته غذایی برای کارگران فصلی در این شهر نمودند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با لادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و در اقدامی خیرخواهانه  و مردمی پرسنل بیمارستان  امام خمینی دهدشت امروز راس ساعت 6 صبح در فلکه مرکزی شهر دهدشت 70 بسته غذایی بین کارگران فصلی تقسیم نمودند.

این بسته غذایی که به همت  گروه پویش مردمی مهدوی بیمارستان امام خمینی دهدشت  تهیه شده بود شامل : برنج؛ روغن؛ مرغ؛ رب گوجه ؛سویا ؛ ماکارونی؛خرما و... و یک بسته فرهنگی با موضوع مهدویت می باشد.

گروه پویش مردمی مهدوی بیمارستان امام خمینی دهدشت برای حفظ کرامت انسانی ؛ ژتون مرغ و بسته غذایی را در قالب یک پاکت نامه تقدیم کارگران فصلی نمود.

این اقدام خیرخواهانه جمعی از کارکنان بیمارستان دهدشت که کاملا خودجوش و مردمی بوده  در حالی صورت گرفت که برابر اطلاعات واصله  بیمارستان دهدشت حدود  7 میلیآرد به پرسنل خود بدهکار است و مطالبات این کارمندان 16 تا 22 ماه معوق مانده است!!!!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: