« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
سیاسی
وزیر خارجه ایران در پیامی توییتری ضمن رد تهدید توییتری رئیس‌جمهور آمریکا به او یادآور شد که همانطور که «اسکندر مقدونی»، «چنگیزخان» و دیگر مهاجمان نتوانستند ایران را از بین ببرند، او نیز راه به جایی نخواهد برد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز دوشنبه در ادامه لفاظی‌ها علیه ایران در پیامی توییتری نوشته بود: «اگر ایران می‌خواهد بجنگند این رسما پایانش خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید».

این اظهارنظر ضد ایرانی ترامپ با واکنش «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران مواجه شد و او در پیامی توییتری به رئیس‌جمهور آمریکا درباره تهدید ایران هشدار داد.

ظریف: چنگیز خان نتوانست ایران را نابود کند؛ ترامپ هم نمی‌تواند

وزیر خارجه ایران نوشت: «دونالد ترامپ با تحریک تیم ب، امیدوار به دستیابی به چیزی است که اسکندر (مقدونی)، چنگیز (خان) و دیگر غاصبان نتوانستند به آن دست یابند. ایرانی‌ها برای هزاران سال پابرجا باقی مانده است اما غاصبان همه کنار رفتند».

ظریف افزود: «تروریسم اقتصادی و تهدید به نسل‌کشی باعث "پایان دادن به ایران" نخواهد شد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید. احترام بگذارید، این روش (احترام گذاشتن) جواب می‌دهد».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: