« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
داغ های مجازی؛
سعید مهرپورکه یکی از بهترین جراح های ارتوپد و فلوشیپ جراحی ستون فقرات و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است، در اینستاگرام شخصی اش با انتشار عکس قبر همسرش دل نوشته زیبایی نوشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل ازصبح زاگرس؛ سعید مهرپورکه یکی از بهترین جراح های ارتوپد و فلوشیپ جراحی ستون فقرات و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است، در اینستاگرام شخصی اش با انتشار عکس قبر همسرش دل نوشته زیبایی نوشته است که در ادامه آمده است:

مریم عزیزم سلام!

من در چهل و یک سالگی به بسیاری از آن چیزهایی که امروز آرزوی جوانان و دانشجویان است رسیده ام:

پزشک ،جراح ،فوق تخصص ،استاد و حتی رییس!

اما امروز بعد از این راهِ دراز و پر مشقّت ، یک آرزو بیشتر ندارم  همه این ها را که برشمردم را پس بدهم در عوض لحظه ای کنارِ تو بنشینم ، در چشمانت نگاه کنم و فنجان چایی با هم بنوشیم و این بار قول می دهم که چای را نه یکباره و داغ که با آرامش و پا به پای تو بنوشم.
 


مریم عزیزم! این روزها جوانترها آنچنان برای پیشرفت ، عجله دارند که نگاهِ مادر نفسِ پدر و عشقِ همسر را نمی بینند و برای رسیدنِ هر چه سریعتر به قله بسیاری را دردامنه جای میگذارند.
 
مریم عزیزم، من پشیمانم از تمامِ شبهایی که صحبتِ تو را نمی شنیدم و به فکرِ تشویقِ حاضرینِ در سخنرانیِ فردایم بودم من پشیمانم.

مریم جان بگذار جوانترها را نصیحتی کنم،

در بالای قلّه ها و آن سوی ابرها خبری نیست، هر چه هست در دامنه زندگی شماست.

قدر لحظات در کنار هم بودن را بدانیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: