« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
یاسوج
قباد مبشری گفت: کسانی که تمایل داشته باشند سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده بگیرند شناسنامه‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند ماهیانه کمک‌های خود را پرداخت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال این نهاد را تشریح کرد. 

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و انجام دیگر کارهای خیر است، گفت: اطعام و افطاری نیازمندان با مشارکت مردم، خیران و مسئولان به‌صورت غذای گرم، جیره خشک و سبدهای غذایی یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان است.

مبشری به آمادگی کمیته امداد برای دعوت از  مسئولان برای شرکت در طرح مفتاح الجنه اشاره و بیان کرد: طرح مفتاح الجنه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این ماه است که در این طرح خیران و مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده‌های نیازمند مددجو از نزدیک بازدید و با کمک‌های خود مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کنند.

وی  حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را یکی دیگر از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان  بخصوص در شب‌های قدر اعلام کرد و گفت: در این خصوص کسانی که تمایل داشته باشند سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده بگیرند شناسنامه‌ها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند ماهیانه کمک‌های خود را پرداخت کنند.

مبشری به جمع‌آوری نذورات و صدقات مردمی به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ماه رمضان امسال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: این نهاد برای جمع‌آوری صدقات و نذورات مردم خیر و نیکوکار استان در قالب سبد غذایی و یا غذای گرم برای رساندن به نیازمندان آمادگی دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه استان و جمع‌آوری فطریه و کفارات در پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این نهاد اعلام کرد. 

مبشری در پایان ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد برای یاری نیازمندان، افزود: نیکوکاران برای کمک‌رسانی می‌توانند به 17 اداره این نهاد و همچنین 12 مرکز نیکوکاری در استان مراجعه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهداء کنند.

وی سامانه #074*8877* و مراجعه به سرفصل «من می‌خواهم کمک کنم» در سایت امداد به آدرس emdad.ir را از دیگر راهه‌ای کمک‌رسانی به نیازمندان اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: