« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰
آوای رودکوف در گفتگو با مردم؛
انتظار می رود فرماندار جدید شهرستان نکته نظرات پیشنهادی مردم را مورد توجه جدی قرار داده و همچنین مردم و شهروندان فرهیخته ی شهرستان لنده با ارائه نظرات ، پیشنهادات و خواسته های خود از فرماندار جدید لنده چراغ راهی باشند برای همه کسانی که برای خدمت و رفع محرومیت ها در شهرستان لنده وارد میدان شده اند .
پایگاه خبری آوای رودکوف:براستی اینکه فرمانداران قبلی شهرستان لنده چه بودند و چگونه امور شهرستان را مدیریت می کردند یک نکته است که بدون شک برای جلوگیری از وقوع اشتباهات گذشته باید مد نظر قرار گیرد.

و نکته ای دیگر اینکه مردم بعنوان ولی نعمتان حق دارند در سرنوشت خود تاثیر گذار باشند و نظرات مشورتی آنها مورد توجه قرار گیرد و صد البته که این نقش در نگاه بعضی مسولان کم رنگ بوده بحث دیگری است که البته به دوره خاص و دولت مشخصی معطوف نمی شود لذا" پایگاه خبری آوای رودکوف" تصمیم گرفته تا این بار نظرات شما شهروندان  گرانقدر را در قالب این سوال که : "از فرماندار جدید لنده چه توقعی دارید؟"دریافت و منتشر نماید .

لذا انتظار می رود فرماندار جدید شهرستان نکته نظرات پیشنهادی مردم را مورد توجه جدی قرار داده و همچنین مردم و شهروندان فرهیخته ی شهرستان لنده با ارائه نظرات ، پیشنهادات و خواسته های خود از فرماندار جدید لنده  چراغ راهی باشند برای همه کسانی که برای خدمت و رفع محرومیت ها در شهرستان لنده وارد میدان شده اند .


در ادامه پاسخ های تعدادی از شهروندان به سوال خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف را با هم مرور می کنیم:

صمد غلامشاهی ؛شاعر و فرهنگی شهرستان:
توقع بنده از فرماندار جدید :۱ - توجه ویژه به رفع مشکلات همه مردم شهرستان بویژه روستائیان ۲- تسهیل شرایط برخورداری مردم از ظرفیت های بنیاد علوی.

حجت الاسلام سید عمار رضوی:
توقع اول ما اینست که صادق باشد و وعده دروغ ندهد.
توقع دوم :شفاف باشه و تمام برنامه هایش و تمامی کارهایی که میکند مشخص باشه نه اینکه خودشو پشت نهادهای دیگه مثل بنیاد علوی قایم کند!

محسن رحمانی پور فعال فرهنگی:
شناخت جامع وکامل از مشکلات وارائه راه حل به مسولین مافوق ،اقتدار وشجاعت دردفاع از مردم ، عدم ورود به مسائل وجریانات سیاسی وباندی،صداقت تمام در گفتار وکردار وپرهیز از گفتار درمانی ،اعتقاد کامل به مبانی نظام اسلامی وپرهیزاز حاشیه ها.

موسی مرادی فعال سیاسی:
عدالت ، شجاعت ، صراحت ، یکرنگی ، شفافیت و اینکه  به هیچ شخص غ گروه و طایفه ای باج ندهد.

معمار حسن خلیلی فعال فرهنگی:
فرماندار بجای اینکه بیشتر وقت در دفتر کار باشددر میان مردم باشد و بجای خواندن نامه و خبر دار شدن از مشکلات مردم خود هم سری به انها بزند تا در وضعیت کامل ماجرا قرار گیرد  و سعی بر انجام زیر ساخت عمومی برای شهرستان باشد.

با توجه به امکانات موجود اشتغال جوانان و منبع درامد ایجاد کند  .تا زمانی که شهرستان بخواهد شکوفا شود مردم در تنگنا نباشند .برنامه جامعی داشته باشد و از اساتید و صاحب نظران استفاده کند .

ایت الله خلیلی فعال سیاسی:
عرض سلام وخیرمقدم خدمت فرمانداروآرزوی موفقیت۰ انتظار میرودکه فرماندارمحترم جهت دریافت وردیف بودجه شهرستان وتقسیم بودجه حق واقعی این شهرستان گرفته شود وباهمکاری همه ادارات دررفع مشکلات فرهنگی ورزشی ومحرومیت زدایی گام مهمی بردارند و درطرح های عمرانی به جامانده همکاری لازم راداشته باشند ونیزدرنظارت وکنترل بر  ادارات ومشکلات معیشتی مردم کوشا باشند ونقدپذیر وجوابگوی مردم باشند.

علی فولادی بازنشسته نیروهای مسلح:
خواسته های بنده از فرماندار محترم : اولا درمسیر خط ولایت باشد . دوما بر اساس مسائل خطی و باندی کار نکند و صادقانه درخدمت عموم مردم باشد بیشتر به مسائل عمرانی راههای شهرستان  وروستاها توجه کند. نظارت بر بازار ومطالبات مردم  را در دستور کار خود قرار دهد.

 هنوز تعدادی از ادراجات قریب۱۵تا هنوز مشخص نیست که اصلا بلاتکلیف هستن وتعدادی هم نمایندگی هستند مستقل شوند مسئله اصلی هم اشتغال جوانان هست که امروز در اداره جات بصورت دزدی بدون آزمون وآگهی خارج ازشهرستان  استخدام میشوندباپارتی بازی و خط باند که حق عده ای از جوانان شهرستان خورد میشود وتذکربه شورای اداری که مراعات ارباب و رجوع را داشته باشند نظارت کند یک نفرآدمی که وابسته به کسی وخطی نباشد بازرسی داشته باشد  کیفت نان خوب نیست بیشتردغدغده اشتغال جوانان است تاکید میشود که انشالله ظلم نشود ببیند اگه کسی جدیدا در اداره ای مشغول شد ازچه راهی و چطور آمده است....

محمد یار شهبازی فعال مجازی:
ازفرماندارمحترم عاجزانه میخواهیم که اولا درچینش نیروهای خدوم نهایت وسواس رابه خرج بدهند چون داریم نیروهای چسبیده به میزریاست ولی بدون هرگونه خروجی مثبت پس شایسته سالاری مهمترین اصل درچینش وچیدمان نیروهاست  مردم محورومردم دارباشه درحدتوان وعده خدمت بدهد سطح توقع راازخودبالانبرد....درانتخاب بخشداران ومعاونین ازمردم نظربخوادوبهترینهاراانتخاب بکند....

عزیزالله شریفی رئیس شورای شهر لنده:
ازفرماندارجدیدلنده انتظاراتی دارم :1- اولین اقدام ایشان اینکه مدیر پروازی نباشد تامتوجه محرومیت هاوکمبودات شهربشودمثلادرتابستان که هواگرمه خودوخانواده ؛کمبودآب ونوسانات برق را لمس کند.

2- پای مدیران پروازی را قطع کند.

3-پیشنهادمیکنم خودوشورای اداراری یک شب یایک روزکامل را درشهرک های چهارگانه شهیدرجایی؛   فجرسرآسیاب وبهاران و حاشیه کانال سیل بند شمال لنده سپری کند  تامتوجه بوی بد این کانال شود و ببیند که بخشی از مردم شهرستانش چگونه عذاب می کشند.

همچنین وضعیت آنتن دهی شهرک سرآسیاب ؛ مالشیخ ؛ مال ملا؛ چهارراه عالی طیب ؛ قیام موگرمون را برطرف کند.  باتملق وچاپلوسی مبارزه کند  وافرادمتملق را از خود دور کند . شفافیت صداقت وامانت دارخوبی برای مردم فهیم شهرمان باشد.

امین ولیپور دانشجو:
جاداهای شهرک فجر را که نیمه کاره رها شدن را در دستور کار خود قرار دهد ،روستای چلی بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی هنوز فاقد جاده می باشد که امیدوارم به داد این مردم برسد زیبنده نیست روستایی که قطب گردشگری ؛ دامداری و کشاورزی شهرستان می تواند باشد فاقد جاده باشد.

بهمن فرزان فعال مجازی:
یکی از عواملی که یک شهر خوب را می سازد راههای مواصلاتی و ارتباطی ان شهر و شهرستان است که نقش مهمی در رونق اقتصادی و فرهنگی و گردشگری و ...دارد که متاسفانه شهر ما از داشتن چنین راههائی محروم است و بالطبع  اولین توقع ما از فرماندار شهر اولین ها بکار گرفتن تمام ظرفیتهای درون شهرستان و بیرون شهرستان برای تسریع روند این راههای ارتباطی است.

دومین مطالبه و توقع ما از فرماندار محترم ورود جدی به موضوع بی انظباطی اداری و استفاده ناحق و ناعادلانه اکثر مدیران پروازی از امکانات دولتی نظیر ماشینهای تحت اختیار اکثر این مدیران است.

این گزارش ادامه دارد.....


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شمس اله قنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
0
فرماندار محترم ۱- آدم ها ومشاوران بدون فن بدون تخصص را دور خودش جمع نکند این سیاهی لشکرها فقط به ضرر خودش وآبروی خودش خواهد بود ۲- از تمامی پتانسیلهای شهر استفاده کند ۳- تمام نهاد های شهرستان را در راستای بهبود وضعیت اقتصادی وفرهنگی و... با هم هماهنگ وهمسو کند ۴- نظارت کامل بر اوضا واحوال نهاد ها حمایتی داشته باشد ۵- برای شهرداری واوضا واحوال این شهرداری چاره ای بیندیشد شاید خدا کرد اینان را برای حل مشکلات مردم با هم همانگ ویک دل کرد ۶- فرماندار یادش نرود همه طوایف در این شهر زنده اند وبا یک چشم به همه نگاه کند۷- بی عدالتی در ادارات در شهرسنان لنده بی داد میکند اگر می تواند ویا کاری ازدستش بر میاید چاره ای بیندیشد ۸- عدالت محوری دستور کارش باشد نه رابطه بازی وسیاست بازی
حرف آخر یک بیت شعر
شیعه مرتضی علی عمر تلف نمیکند
از لحظات وفرصتش صرف نظر نمیکند
حجت الله احمدی کتج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
با سلام:از فرماندار جدید انتظار میرود عملکرد اداره راه سهرستان را بررسی کند در طول این چنذ سال به راه های روستایی توجهی نشده است ،خصوصا دربحث اسفالت به عنوان مثال جاده روستای کتج حدود 3کیلومتر است که تاکنون 4بار زیرسازی شده و قرار بود اسفالت شود اما متاسفانه هر بار رها میشود وهزینه بیت المال به هدر میرود خواهشمندیم این موضوع پیگیری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین