« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۸
طنز/جهانگیر ایزدپناه
کله پوک:قرار گرفتن گوشت ملخ در سبد و سفره خانواده ها باعث کاهش تقاضا برای گوشت قرمز شده و در نتیجه ذخیره ارزی ما فزونی یافته و قیمت دلار هم کاهش می یابد و تحریم ها بی اثر!
پایگاه خبری آوای رودکوف-«جهانگیرایزدپناه»این هجوم را واقعه ای عظمی و داهیه ای کبری و هجومی شنیع و بلایی فضیع نشمریم و در راه مبارزه با آن ستاد و متادی عریض و طویل و نشست ها و کنفرانس ها و انجمن ها ساز نکنیم بل این واقعه را به فرصتی تبدیل و استفاده ای بهینه بریم . قدم شان رحمت و فضل و کرامتی بدانیم که به ما ارزونی شده است و کاری کنیم کارستان که دشمنان و بیگانگان انگشت حیرت به دهان گرفته ، ماست ها را کیسه کرده و از قدرت خلاقیت ما خوفی سهمگین در دلشان فتاده و در جهت رونق تولید و صادرات ملخ و مشتقاتش حرف اول را در جهان زده باشیم . قابل ذکر است که :

1- به یاد داریم که در سال های 40 – 41 ملخ ها هجوم آوردند و به مزارع و مراتع لطمه زدند . ناگهان فتوایی کارگشا رسید که خوردن ملخ حلال است و ملخ ها را گرفته و نوش جان کردیم عجب ملخ(کلو) کبابی. چنان خوشمزه بودند که هنوز مزه خوششان را به یاد داریم عجب ملخ کبابی که از صد تا سوسیس و کالباس و هات داگ (که نوعی از تهاجم فرهنگی – تغذیه ای اند)، خوشمزه تر بود .

2- در راستای ایجاد شغل برای جوانان بیکار است و همچنین جوانان را عادت به سحر خیزی می کند . زیرا ملخ ها را باید صبح زود که هوا سرد است و ملخ ها قدرت پرش ندارند ، جمع آوری کرد .

3- از ملخ می توان فرآورده هایی نظیر کنسرو ملخ ، روغن ملخ و کرم ملخ و ..... تولید کرد . بعید نیست که کرم اش مرغوب تر از کرم حلزون باشد که خانم ها جفت پاها را در یک کفش کرده و از شوهر بیچاره شان می خواستند که حتما کرم حلزون بخرند ،الابالله کرم حلزون . احتمالا اینکه نخریدن یا دیر خریدن کرم نازنین حلزون باعث منازعه وجدایی زوج ها شده باشد نیز وجود دارد.

4- قرار گرفتن گوشت ملخ در سبد و سفره خانواده ها باعث کاهش تقاضا برای گوشت قرمز شده و در نتیجه ذخیره ارزی ما فزونی یافته و قیمت دلار هم کاهش می یابد و تحریم ها بی اثر .
5- حتی می توان ضمن بررسی وضعیت آئرودینامیکی بدن ملخ در صنایع هوایی به کشفیات جدیدی رسید .

6- ضمنا مطلعید که سازمان کشاورزی و خواروبار سازمان ملل ( فائو ) هم اعلام کرد که وضعیت جهان طوری است که باید حشرات هم در برنامه غذایی قرار گیرد . با استفاده و صدور ملخ و مشتقاتش می توان پیشرو این امر بود .

" کله پوک”
جهانگیر ایزدپناه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: