« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
رئیس کمیته امداد باشت مطرح کرد؛
کمیته امداد باشت گفت: ۲۰۰ حامی نیکوکار حمایت ۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان بر عهده‌دارند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، جلسه اداری شهرستان باشت با هدف هم‌اندیشی در مورد برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان، در سالن فرمانداری با حضور بخشدار مرکزی باشت، بخشدار بخش بوستان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و برخی از مسولان، دهیاران و معتمدان محلی برگزار شد.


حبیب الله باقرپور رئیس کمیته امداد باشت در این جلسه با اشاره به اجرای طرح های مشارکتی مختلف در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح‌های مختلف مشارکتی از جمله جشن رمضان، اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، همیان مولاو مفتاح الجنه با مشارکت مردم نیکوکار شهرستان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی  با بیان اینکه کمیته امداد در طی سال به ‌ویژه ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به نیازمندان در دستور کار دارد، تصریح کرد: طرح همیان مولا ازجمله این برنامه‌هاست که امسال به همین منظور دو هزار کیسه همیان مولا در بین اقشار مختلف مردم توزیع می‌شود و نیکوکاران کمک‌های اهدایی را درون این کیسه‌ها قرار داده و به کمیته امداد تحویل می‌دهند و این نهاد در کوتاه‌ترین زمان نسبت به توزیع اقلام و مواد غذایی اهدایی بین نیازمندان اقدام می‌کند.

باقرپور با اشاره به اینکه حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین نیز از اهمیت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان برخوردار است و این موضوع در شب‌های قدر جلوه بیشتری پیدا می‌کند، گفت: ۲۰۰ حامی نیکوکار در شهرستان باشت حمایت ۲۰۰ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

وی افزود: طرح اکرام ایتام ازجمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۲۰ هزار تومان به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند، طرح محسنین نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از فرزندان نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و ازکارافتاده است.

رئیس کمیته امداد باشت با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت‌ها برای رفع مشکلات محرومان ادامه داد: طرح مفتاح الجنه از دیگر طرح‌های موردتوجه در ماه مبارک رمضان است و خیران و مسئولان می‌توانند در قالب این طرح در منازل مددجویان این نهاد حضور پیدا کنند و ضمن هم‌نشینی و دیدار چهره به چهره با نیازمندان از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهند.

باقرپور با بیان اینکه برگزاری جشن رمضان در شهرستان‌ راه‌اندازی پویش مردمی برای تأمین مایحتاج ضروری محرومان و اطعام و افطار اقشار نیازمند از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، راه اندازی کلاس های قرآن، احکام و آموزه های دینی، سرکشی مسئولان شهرستان با تهیه سبد غذایی و دلجویی از نیازمندان و جمح آوری زکات فطریه از دیگر برنامه های کمیته امداد باشت در ماه مبارک رمضان امسال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: