« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3836 نفر از مددجویان این نهاد بااعتبار یک میلیارد و 796 میلیون تومان در سال گذشته به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام‌شده‌اند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،امیدوار کار اندیش، معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان ارائه خدمات فرهنگی به آن‌هاست، گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و اعزام مددجویان به این اردوها، یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برای جامعه هدف خود است.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 3836 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اردوهای زیارتی و سیاحتی اعزام‌شده‌اند، افزود: این تعداد از مددجویان بااعتبار یک میلیارد و 796 میلیون تومان در قالب گروه‌های مختلف ازجمله دانش آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شدند.

کاراندیش بابیان اینکه از مجموع افراد شرکت‌کننده در اردوهای این نهاد، 2478 نفر از مناطق محروم و مابقی از مناطق عادی اعزام‌شده‌اند، تصریح کرد: 2936 نفر از مددجویان در اردوهای زیارتی و 900 نفر در اردوهای سیاحتی و آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی به گزارش عملکرد آماری اردوها برحسب شهر و روستا اشاره و بیان کرد: 2427 نفر از مددجویان شرکت‌کننده در اردوها روستایی و مابقی شهری هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه هدف از برگزاری اردوهای این نهاد، ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است، گفت: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و آموزشی و سیاحتی همچنان در دستور کار کمیته امداد قرار دارد و این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی زمینه رشد و تعالی خانواده‌های نیازمند را در تمامی عرصه‌ها فراهم کند.

کاراندیش بابیان اینکه مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند با حمایت کمیته امداد و خیران در قالب طرح شوق زیارت زمینه سفر آن‌ها به اردوهای زیارتی فراهم می‌شود، تأکید کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در این طرح علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، می‌توانند با واردکردن کد #۲*۵*۰۷۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: