« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
یک منبع آگاه خبر داد:
احتمالا احمدی استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی اردیبهشت ماه استعفای خود را ارایه دهد و جهت کاندیداتوری مجلس به حوزه انتخابیه دهلران برود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: گزینه جدید و احتمالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشخص شده است و  هم اکنون معاون یکی از استانداران کشور است که مدتی هم سرپرست استانداری بوده است. در کارنامه کاری وی مسئولیت های اجرایی و دولتی زیادی به چشم می خورد.

 

این منبع آگاه ادامه داد: مراحل استعلامات گزینه جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است و پس از قطعی شدن از سوی سخنگوی وزارت کشور اعلام می شود.

 

وی در پایان گفت: احتمالا احمدی استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی اردیبهشت ماه استعفای خود را ارایه دهد و جهت کاندیداتوری مجلس به حوزه انتخابیه دهلران برود.

 

گفتنی است، شنیده ها حکایت از آن دارد که چند گزینه بومی برای تصدی مسئولیت استانداری پیشنهاد شد اما به دلیل عدم اجماع نهایی رد شدند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: