« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
مدیرکل کمیته امداد اصفهان:
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه ۲۴ هزار و ۶۲۹ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان، بر اساس فرامین دینی و سنت‌های حسنه اجتماعی خود در این ماه توجه ویژه‌ای به ایتام و فرزندان نیازمند دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، محمدرضا متین‌پور، با اعلام این خبر، افزود: تأمین کمک‌هزینه معیشت و بسته‌های مواد غذایی برای خانوارهای تحت حمایت و جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، یادآور شد: تعداد ایتام و فرزندان محسنین دارای حامی در سراسر استان اصفهان، ۱۷ هزار و ۳۳۹ نفر است که ۵۵ هزار و ۷۰۵ نیکوکار اصفهانی در طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین در حال حمایت مادی و معنوی منظم از این نیازمندان هستند.
او، تصریح کرد: هفت هزار و ۲۹۰ فرزند نیازمند کماکان بدون حامی هستند و امیدواریم باهمت والای مردم خیراندیش اصفهان در ماه مبارک رمضان و با اقتدا به مولای متقیان، همه این فرزندان، تحت حمایت حامیان نیکوکار قرار بگیرند.
متین پور در انتها با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت صدقه و نیکوکاری، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند در هر زمان و مکانی با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* یا تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و یا مراجعه به تارنمای emdad.ir اقدام به کمک برای حمایت از همشهریان نیازمند خود کنند.
این مقام مسئول در استان اصفهان، با اشاره مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان اصفهان با کمیته امداد برای یاری هم‌وطنان سیل‌زده، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رزمندگان اسلام اصفهان حمایت ۱۰۰ کودک یتیم پل‌دختری را به مدت یک سال برعهده‌گرفته‌اند.
او، افزود: این رزمندگان نیکوکار ماهیانه سه میلیون تومان به این ایتام کمک نقدی می‌کنند و علاوه بر این ماهیانه یک سبد کالای اساسی هم برای استفاده آن‌ها به محل سکونتشان ارسال می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه سبد کالای مرحله اول به ارزش هر سبد ۲۲۰ هزار تومان چندی پیش برای این ایتام ارسال شد، گفت: سبد کالای ماه دوم نیز که شامل یک کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد و یک‌تخته پتو است به‌زودی به دست این کودکان یتیم نیازمند خواهد رسید.
وی پذیرش مسئولیت اجتماعی و بی‌تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت همنوعان نیازمند را از ویژگی‌های یک جامعه سالم برشمرد و گفت: کمیته امداد اصفهان راه مشارکت اقشار مختلف را در این زمینه با فراهم کردن طرح‌ها و امکانات متنوع بازکرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سازوکار مراکز نیکوکاری، طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین و طرح هم‌سفره اشاره کرد.
متین پور بابیان اینکه امکان مشارکت غیرحضوری برای حمایت از ایتام، فرزندان محسنین و همچنین کودکان نیازمند دچار سوءتغذیه توسط کمیته امداد فراهم‌شده است، تصریح کرد: نیکوکاران گران‌قدر می‌توانند با مراجعه به تارنماهای اینترنتی mohsenin.ir و hamsofreh.ir در این خیر کثیر شریک شوند.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: