« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده :
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: مشکلات حوزه هنرمندان و اهالی حوزه فرهنگ به دلیل نگاه های غیر فرهنگی آن چنان زیاد است که برخی با سنگ اندازی مکرر به دنبال تعطیلی پروژه فرهنگسرای شهید طیب لنده هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از خبرلنده، اسماعیل زارعی با اشاره به نقش فرهنگ در پویایی و نشاط جامعه گفت: امروز آنچه در جامعه به عنوان یک نماد و سمبل قابل احترام از ان یاد می شود فرهنگ است چرا فرهنگ زیربنایی ترین مبحث در جامعه است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان باید به مباحث معنوی در این ماه با برگزاری کلاس های روخوانی و روان خوانی و محافل انس با قرآن توجه کافی شود چرا که این مجالس می تواند جوانان ما را از آسیب ها مصون بدارد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: در یاری رساندن به مکان های فرهنگی متاسفانه روحیه کار فرهنگی وجود ندارد و همه به نحوی سنگ اندازی می کنند که فرهنگسرای شهید طیب متاسفانه یکی از این مکان های فرهنگی است.

وی گفت:تشکیل کمیته اضطرای برای بجث فرهنگسرا یک امر ضروی برای رفع گلایه مندی اهالی فرهنگ و هنراست که متاسفانه در حوزه فرهنگ این همه مقام معظم رهبری تاکید دارند ولی متاسفانه امروز کسی به فکر رفع این گلایه های نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: