« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
مصیب حیدری خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: 670 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان این اداره در سال گذشته پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، گفت: یکی از فعالیت‌های شاخص ‏کمیته امداد به‌منظور ترویج ازدواج آسان بین جوانان، پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت است.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 670 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج پرداخت شد، بیان کرد: این مبلغ برای جهیزیه نوعروسان، هدیه به داماد و در زمینه ازدواج مجدد بانوان پرداخت شده است.

حیدری کمک هزینه پرداختی به هر نوعروس را سه میلیون و هر نوداماد را یک میلیون و 500 هزار تومان عنوان کرد و گفت: قبل از پرداخت کمک هزینه ازدواج، برای دختران در آستانه ازدواج و همچنین نوعروسان تحت حمایت دوره‌های آموزشی قبل و بعد از ازدواج برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از برگزاری کلاس آموزشی با حضور 40 نوعروس در ماه جاری خبر داد و افزود:

 گفت: بعد از برگزاری این دوره آموزشی جهیزیه نقدی آنان در قالب کارت هدیه به آنها پرداخت شد.

حیدری برگزاری دوره‌های آموزشی را یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای زوج‌های تحت حمایت اعلام وتصریح کرد: برگزاری این دوره های آموزشی در قالب مهارت‌های زندگی، آئین همسرداری، آموزش احکام و مسائل اعتقادی و شرعی است که امید است برگزاری این دوره ها موجب تحکیم رابطه زوج‌ها و سلامت زندگی مشترک آن‌ها شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: