« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده  با صدور پیامی فرارسیدن پانزدهم اردیبهشت «روز جهانی ماما» را تبریک گفت. متن پیام مهندس خانی به شرح ذیل است:

روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت ملی و تجلیل و قدرانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه این قشر صبور و مخلص است.

بدون تردید توجه به سخت‌ کوشی توام با مسئولیت ‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی ‌منت و صادقانه به مردم می ‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می‌دانند.

جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده پزشکی کشور، به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده های ایرانی بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در جهت تأمین سلامت مادر و کودک مایه مباهات نظام سلامت به شمار می آیند.

ارائه مراقبت ‌های مامایی با کیفیت بالا و تلاش در بهبود مستمر آن، عامل بالقوه ‌ای در کاهش مرگ و میر و ابتلای مادران به انواع بیماری‌ها خواهد بود.

اینجانب به نوبه خود ضمن تبریک روز جهانی ماما، خدمات بی‌ شائبه همکاران مامایی زیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان لنده  را می‌ ستایم وامیدوارم براساس برنامه تحول سلامت که یک بند آن تحقق ترویج زایمان طبیعی است گام بردارند.

مهندس امراله خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: