« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
رئیس آموزش و پرورش لنده در جمع خبرنگاران عنوان کرد:
هدف از اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام و منزلت معلمان در جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در جمع خبرنگان و اصحاب رسانه با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد وخاطره استاد فرزانه شهید مطهری،گفت: هدف از اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، اعتلای فرهنگ عمومی در تکریم مقام و منزلت معلمان در جامعه است.

علی جاویدان با بیان اینکه نگاه بنده نگاه تربیت شهروندی است اظهار  داشت : شایسته  است  که  متولیان  امر  تعلیم  و  تربیت،  با  بررسی مبانی تربیت شهروندی بر پایه آموزههای اسلامی به تربیت افراد متناسب با این نوع جامعه بپردازند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه به ارائه گزارش و بیان عملکرد این اداره در یکسال گذشته پرداخت و گفت :کسب رتبه دوم کنکور در رشته علوم تجربی  ؛کسب رتبه اول کنکور در رشته هنر؛کسب رتبه اول توسعه و تعمیق نماز؛کسب چهار رتبه کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری و...را از مهمترین موفقیتهای اموزش و پرورش در یکسال گذشته عنوان کرد.

ایشان ضمن تشکر از حمایت مسولان بنیاد مستضعفان و علوی از اداره آموزش و پرورش لنده میزان کمکهای مالی این بنیاد  در بحث توسعه زیرساختها و تجهیزات مورد نیاز را یک و نیم میلیارد تومان اعلام نمود.

جاویدان در ادامه به تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پرداخت وغبار روبی  گلزار شهدا ؛ افتتاح موزه آموزش و پرورش ؛پیاده روی خانوادگی ؛سخنرانی قبل از خطبه ها ی نماز جمعه ؛ دیدار با خانوادهای متوفی فرهنگی ؛ دیدار با امام جمعه ؛ دیدار با اصحاب رسانه و همایش بزرگداشت روز معلم را از مهمترین برنامه های این اداره برای بزرگداشت هفته معلم عنوان کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
دولت اصلاحات وتربیت اجتماعی به هم نمیاد ، چیزی که در آموزش وپرورش نیست تربیت اجتماعی هست ، معلمان دیگه هیچ تعهدی به رفتار اجتماعی ندارند نهضتی ها که خودشون اصلا بلد نیستن .............. هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: