« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
حاجتی شریعتی فر:
زیرا چرخش دست و بازوی آنها باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری هستی است
پایگاه خبری آوای رودکوف-حاجتی شریعتی فر:یازدهم اردیبهشت ماه، روزی است که به نام یکی از شریف‌ترین، کوشاترین و کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه ایران نامگذاری شده است.

کارگران و کارفرمایان، که هر دو در اسلام و در سیره‌ی پیامبر رحمت و اهل بیت ایشان (علیهم السلام) مورد تکریم هستند، می‌توانند کشورمان را از نظر اقتصادی، صنعتی و فناوری به قله‌های افتخار و بالندگی برسانند؛ به‌ویژه در شرایط کنونی داخلی و خارجی، و سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» مزین شده، نقش کارگران عزیز در همه عرصه‌ها و مشاغل بی‌بدیل است، و آنان می‌توانند با ابتکار، تلاش و خلاقیت خود، ضمن رونق تولید داخلی، اقتصاد و صنعت ملی را در برابر مشکلات و فشارهای گوناگون و دشمنی‌های بدخواهان نظام اسلامی بیمه کنند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد امام راحل (ره) و شهیدان سرافراز به‌ویژه شهدای کارگر؛ روز «کار و کارگر» را به همه کارگران و کارفرمایان عزیز و جهادگر در تمامی حوزه های شهرستان لنده  تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم با تلاش و همت والای این قشر گرامی و حمایت و تدبیرِ بیش از پیشِ مسئولان دولتی در سطوح بالا و نیز شهرستان لنده، شاهد رونق چشمگیرتر منطقه از لحاظ اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تجاری باشیم. ان‌شاءالله

 حاجتی شریعتی فر - رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: