« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
به مناسبت دهه سرآمدی آموزش و روز معلم ،
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،به مناسبت دهه سرآمدی آموزش و روز معلم ،همایش بزرگداشت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ اساتید با حضور حاج آقا شفیعی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان،مهندس حری فرماندار بهبهان ،اعضای هیات رئیسه،اساتید،پرسنل و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت روز معلم و دهه سرآمدی آموزش به کارهای صورت گرفته اخیر در حوزه کارآفرینی دانشگاه که با حمایت همه اقشار دانشگاه صورت گرفته اشاره کرده و افزود امیدواریم در سال های پیش رو دانشگاه بتواند هم به عنوان محور توسعه منطقه شرق استان خوزستان  وهم به عنوان یک دانشگاه کارآفرین و جامعه محور هر چه بیشتر اهداف خود را پیش ببرد.

وی با اشاره به شهدای والامقام جنگ تحمیلی آنان را معلمان واقعی جامعه خوانده و با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان برای حضار آرزوی توفیق نمود.

در ادامه مهندس حری فرماندار محترم شهرستان بهبهان با اشاره به اهمیت علم و دانش و تکریم استاد و معلم از حضور خود در این مراسم و دیدار با حاج آقا شفیعی معلم پیشین خود ابراز خوشحالی نموده و در ادامه با اشاره به دانشگاه های شهرستان حضور آنان و تاثیرشان در توسعه شهرستان را کم رنگ خوانده و خواستار جبران کم و کاستی حضور دانشگاهیان در توسعه جامعه و شهرستان بهبهان شد.

حری با اشاره به ظرفیت های مناسب دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افزود این دانشگاه ظرفیت و قابلیت خوبی دارد که می تواند برای مردم شهرستان اتفاقات خوبی را رقم زند.وی به ایجاد دبیرخانه توسعه شهرستان در دانشگاه اشاره و از آن به عنوان یکی از اقدامات و گام های مثبت صورت گرفته برای حضور هر چه بیشترجامعه دانشگاهی در توسعه شهرستان نام برد.

سخنران اصلی مراسم حاج آقا شفیعی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان نیز در صحبت های خود شهید مطهری را یک معلم تمام قامت ارزشمند خواند که تراز معلمی در جامعه بر اساس او معیار می شود  و هنوز پس از سال ها از نبود ایشان کسی نتوانسته جای او را پر کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان از جمله خصلیت های شهید مطهری را زمان شناس بودن ایشان و توان و اقتدار علمی در پاسخگویی به نیاز جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان آرزوی توفیق و بندگی برای حضار کرده و شهید گمنام مدفون در دانشگاه را نشان و مدال با افتخاری  خواند که قدر آن را بیشتر باید دانست وی سپس با اشاره به سیل اخیر استان،حضور مثال زدنی اساتید در کمک به رفع این بحران را ستود و افزود در مسئله سیل خوزستان کاری کارستان انجام شد.

حاج آقا شفیعی در پایان با اشاره به آیات و احادیث درباره امانت داری ، بزرگترین امانت داران جامعه را معلمان و اساتید دانشگاه ها دانست.​
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: